دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پنج هیات ورزشی و چهارباشگاه شهرستان دیر به دلیل موفقیت در بخش مسابقات شهرستان، استان و راهیابی به لیگ برتر استان و مسابقات زیرگروه کشور تجلیل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیرگفت: اکنون تیم های فوتسال پیکان دیردر رده امید، توحید آبدان در رده جوانان، اتحاد بردخون در رده نوجوانان، پرسپولیس دیر در رده بزرگسالان و خذفی استان حضور دارند.\n\nجلیل پولادی همچنین اظهارداشت: زمین بازی ساحلی والیبال و فوتبال با پیشرفت 95 درصد در این شهرستان در دست احداث می باشد.
کد خبر: ۱۲۵۶۱
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: پنج هیات ورزشی و چهارباشگاه شهرستان دیر به دلیل موفقیت در بخش مسابقات شهرستان، استان و راهیابی به لیگ برتر استان و مسابقات زیرگروه کشور تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیرگفت: اکنون تیم های فوتسال پیکان دیردر رده امید، توحید آبدان در رده جوانان، اتحاد بردخون در رده نوجوانان، پرسپولیس دیر در رده بزرگسالان و خذفی استان حضور دارند.

\n\n

جلیل پولادی همچنین اظهارداشت: زمین بازی ساحلی والیبال و فوتبال با پیشرفت 95 درصد در این شهرستان در دست احداث می باشد.

\n\n

وی گفت: راه اندازی و تجهیز سالن تیراندازی، تجهیز سالن ورزشی نصرشهردیر، محوطه سازی استادیوم الغدیر و خرید تجهیزات ورزشی جهت اماکن ورزشی شهرستان از اقدامات اداره ورزش و جوانان این شهرستان بوده است.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر