شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۷۸۰
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پنج هزار دانش‌آموز پسر استان بوشهر در ۱۳ مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار عبدالرضا دشتی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از برنامه‌های مهمی است که راهیان نور دانش‌آموزی تأثیر فراوانی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پنج هزار دانش‌آموز پسر در ۱۳ مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: فضای مدارس قبل از اعزام دانش‌آموزان در این دوره کنونی باید از نظر فرهنگی راهیان نوری شود.

راهیان نور حرکت عظیم فرهنگی است

وی تاکید کرد: راهیان نور حرکت عظیم فرهنگی است که می‌تواند با فرهنگ ایثار و شهادت تأثیرات مهمی بر جامعه دانش‌آموزی ما داشته باشد.

دشتی با تأکید بر اینکه باید حرکت فرهنگی راهیان نور با جدیت دنبال شود اضافه کرد: تمام افراد مرتبط با اردوهای راهیان نور باید تلاش کنند تا این اردو در مسیر خوبی قرار گرفته و انجام شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر تأثیر محتوای فرهنگی بر دانش‌آموزان اعزامی راهیان نور خاطر نشان کرد: محتوای فرهنگی مناسب برای افتتاح، اعزام، اردوگاه، اتوبوس و یادمان‌ها برای دانش آموزان اعزامی برای این اردو بسیار مؤثر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر