دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۸۱۸
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر دیلم گفت: در راستای پیشبرد اهداف و ارایه خدمات بهتر و مطلوب تر در حوزه‌های مختلف، مجمع مشاوران این نهاد از بین مردم برای همفکری و برنامه ریزی مناسب انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش فکرشهر، سیدوهاب میرجهانمرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با بررسی به عمل آمده و اهتمام به سوابق و تجارب کاری مشاوران منتخب، امیدواریم بتوانیم در کنار هم برای پیشبرد امور شورا و شهرداری و خدمات شایسته به مردم گام های مفید و موثر برداریم.

وی اظهارداشت: در این ارتباط در اولین جلسه مجمع مشاوران شورای اسلامی شهر، احکام هفت نفر صادر و  به آنها اعطا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دیلم از مشاوران خواست باتوجه به حضور بین آحاده جامعه، برای رفع مشکلات شهر و شهروندان با ارایه طرح و پیشنهادهای توسعه گرا در گسترش امور مدیریت شهری فعال و موثر واقع شوند.

وی یادآورشد: در اولین جلسه این مجمع، مرتضی مبارکی به عنوان مشاور حوزه بهداشت، ورزش و خدمات شهری، حسین کرمی مشاور فرهنگی، اجتماعی، رسانه و تبلیغات شهری، محمد پیرو مشاور نظارت، ارزیابی، حقوق و منابع انسانی، کرامت الله طاهری در حوزه معماری، شهرسازی، عمران و ترافیک شهری، عبدالکریم خاکپور مشاور سرمایه گذاری و گردشگری، مهدی دشمن زیاری در حوزه پژوهش و مطالعات شهری و زهرا دیلمی مشاور امور بانوان دوره ششم انتخاب و معرفی و احکام صادره به آنها اعطا شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر