يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۲۵۷
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: با عنایت به اخطاریه‌های هواشناسی استان بوشهر، دستور آماده باش کامل برای هرگونه بحران احتمالی به دستگاه‌های اجرایی و امدادی جزیره خارگ ابلاغ شد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جزیره راهبردی خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیا در زمان بحران‌های احتمالی نیازمند یک نوع مدیریت خاص است، امروزه مدیریت بحران یک بخش اساسی از مدیریت استراتژیک است.

وی اضافه کرد: مدیریت بحران مؤثر نیازمند یک رویکرد منظم و نظام مند است که مبتنی بر هوشیاری، حساسیت مدیریتی و یک درک خوب از اهمیت برنامه ریزی دقیق و آمادگی درون بخشی است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: با عنایت به اخطاریه‌های مکرر اداره هواشناسی استان بوشهر مبنی بر تندبادهای شدید دستور آماده باش کامل برای رخداد هرگونه بحران احتمالی به دستگاه‌های اجرایی و امدادی این جزیره ابلاغ شد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: اهالی جزیره به هشدارهای هواشناسی توجه و از تردد در حریم دریا و ساحل و شناورهای سبک صیادی و تفریحی نیز از ترددهای دریایی خودداری کنند، همچنین تمامی قایق‌های موجود در حوضچه صیادی خارگ به جای امن منتقل شود.

وی اضافه کرد: همچنین به دستگاه‌های اجرایی جزیره تاکید شده است که در صورت لزوم تمام تجهیزات و امکانات در جزیره، برای مدیریت بحران پیش رو به کار گیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر