جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۵۱۳
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باتوجه به جنگ رسانه‌ای امروز دشمن، تقویت حوزه تولید محتوای دیجیتال و پرورش افرادی که بتوانند برای مقابله بار سنگین این مسئولیت را با سلاح تخصص و تعهد برعهده بگیرند، ضروری است.‌‌‌‌‌‌‌‌

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اکبرپورات درآیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر افزود: در این برهه حساس که همه سرویس‌های اطلاعاتی جهان دست به دست هم دادند تا بتوانند با ارزش‌های انقلابی اسلامی و دینی مقابله کنند زمانی می‌توانیم با اقتدار به اهداف خود دست پیدا کنیم که در حوزه تولید محتوای دیجیتال حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط مهمترین وظیفه ما کادرسازی و تربیت نیرو‌های متخصص است که سربازان خط مقدم جبهه جنگ رسانه‌ای با دشمن باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز دنیای مجازی زندگی ما را با خود همراه کرده و بدون زیستن در فضای مجازی  امکان دستیابی به اهداف در ابعاد مختلف فراهم نخواهد بود گفت: استعدادیابی، پرورش و شناسایی نخبگان این حوزه، سازماندهی و انسجام بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها، طرح‌های نو و حمایت از آنان باید از اولویت‌های اساسی و اهداف مهم در برگزاری این رویداد باشد.

پورات ادامه داد: یکی از محور‌های اصلی در رویداد‌هایی مانند تولید محتوای دیجیتال، قراردادن حقایق در قالب محتواسازی در اختیار مخاطبان است.

وی گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی، بسیجیان خلاق و مبتکر پیرو ولایت با حضور در این رویداد نقشه‌های شوم دشمن را برباد می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار بوشهر افزود: همیشه در جشنواره‌ها بیشترین تمرکز به خط پایان معطوف بوده است هرچند این روند خوب است، اما کامل نیست، چراکه مهم‌تر از نتیجه جشنواره شناسایی ظرفیت‌ها است.

پورات ادامه داد: رویداد تولید محتوای دیجیتال امیدوار کننده است، چون ایده‌های نو، خلاق و اثربخش در این رویداد ظاهر و امید می‌رود پایان آن گام موثری برای رسیدن به اهداف بلند این سرزمین باشد.

وی تاکید کرد: جوانان ما به مانند گنج‌های ارزشمندی هستند که برگزاری چنین رویداد‌هایی در شناسایی آنان موثر است و البته در کنار آن باید بازار مصرفی برای تولیدات آنان در نظر گرفته شود.

پورات اظهار کرد: نگاه یک تولید کننده در حوزه رسانه یا محتوا معطوف به چتر حمایتی مسئولان است، از این رو لازم است نشست‌هایی با حضور مدیران برگزار  و هر مدیری موظف شود از خروجی‌های این رویداد متناسب با ماموریت خود استفاده کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در انقلاب اسلامی بنا است با همین لشکریان و سپاهیان مسیر را ادامه دهیم تا پرچم را به صاحب اصلی بدهیم.

عبدالرحیم افروغ اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی با سربازی همین جوانان و نوجوانان انقلابی در حال تربیت نسل جدید است و مشخص خواهد کرد، کدام کشور با کدام رویکرد در تقسیم بندی قرار بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر اضافه کرد: رویداد تولید محتوا بسیج می‌تواند در افق خود برنامه‌ای مناسب با سربازی همین جوانان مسیر آینده را ترسیم کند که آن افق بلند آینده ساز خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر