يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۲۶۵
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: نخستین میزبانی استانی مسابقات لیگ دسته یک تکواندو سبک پومسه ایران در ۲ بخش مردان و زنان تحت عنوان جام نشاط به این استان ( بندر بوشهر ) واگذار شد.

به گزارش فکرشهر، سید جلال سید مردانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات لیگ دسته یک پومسه در مجموع ۱۲ هفته است که در چند سال اخیر در بیشتر مواقع به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شد و امسال برای نخستین بار است که استان بوشهر این مسابقات را میزبانی می‌کند.

وی ادامه داد: در مسابقات لیگ پومسه کشور حدود ۳۴۰ ورزشکار از ۱۵ استان در بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سید مردانی ادامه داد: این لیگ روز ۲۴ و ۲۵ آذر ماه به میزبانی ورزشگاه ۲ هزار نفری فجر بوشهر برگزار می‌شود و در مجموع ۶۵ نفر کادر اجرایی روند برگزاری این مسابقات را عهده دار هستند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: این استان در این رقابت‌ها ۲۷ شرکت کننده دارد که از این شمار ۱۶ نفر و مابقی بانوان هستند.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: استان بوشهر در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در رشته پومسه داشته ایت تا جایی که محمدهادی نجف پور در رده سنی بزرگسالان اکنون عضو تیم ملی و قهرمانی انفرادی مسابقات بین المللی را در کارنامه دارد.

سید مردانی افزود: این استان اکنون در لیگ های مختلف کشور در رشته پومسه فعالیت دارد و بازیکنان ارزشمندی نیز در این رشته به کشور معرفی کرده است.

رشته پومسه اکنون در همه شهرستان‎‌های استان بوشهر فعال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر