شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:
کد خبر: ۱۳۰۹۶۲
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب با زبان هنر بهتر منتقل می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار عبدالرضا دشتی صبح یکشنبه در آئین اختتامیه دومین جایزه ادبی خلیل شعر انقلاب با عنوان «فصل عاشقی»، اظهار داشت: شعر ریشه قوی دارد و با اصل زبان و هنر اثرگذاری خودش را خیلی بهتر و سریع‌تر می‌گذارد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: از کودک تا بزرگسال درباره شهید سلیمانی شعر می‌گویند و ارادت خود نشان داده و خواست نظام را در ابیاتشان بیان می‌کنند که اثرگذار و نفوذکننده است.

وی بیان کرد: گاهی اوقات اثرگذاری یک بیت یا شعر از یک سخنرانی بیشتر است و این هنر شعر گفتن را خدا در دل انسان قرار داده است.

دشتی با تاکید بر اینکه باید فعالانه در صحنه باشیم، تاکید کرد: هنرمندان بویژه شاعران از ظرفیت شعر خود در دهه بصیرت برای جهاد تبیین و مقابله با هجمه و جنگ ترکیبی دشمن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان باید برنامه ریزی کرده و از این شعرهای خوب شاعران در فضایی که در آن قرار گرفته‌ایم، نهایت استفاده ببرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ابراز کرد: دشمن با همه ظرفیت خود وارد شده و در بعد نظامی، فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای تلاش می‌کند که مردم را از این نظام مقدس ما جدا کند.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم این نظام به راحتی از دست برود، هر کس باید نقش خود را ایفا کند و وظیفه شاعران این است که روشنگری کنند.

دشتی گفت: شاعران خود را به جلسات انجمن شعر خودشان محدود نکنند و در برنامه‌های مختلف از ظرفیت شعر خود استفاده کنند چرا که توانمندی‌های زیادی هست و قطعاً شعر در دل مردم نفوذ می‌کند.

وی با بیان اینکه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب با زبان هنر بهتر منتقل می‌شود، گفت: از ظرفیت تئاتر و شاعران انقلابی که دغدغه انقلاب و نظام دارند بیشتر استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر