سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۳۸۴
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سال جاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از بابت فروش کالاهای دپو شده در انبارها درآمد حاصل شده است.

به گزارش فکرشهر، مهدی مهرانگیز چهارشنبه ۲۱ دی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذر با برگزاری جلسه‌های متعدد با مسئولان اموال تملیکی و بنادر و گمرکات استان بوشهر و رسیدگی به هزار و ۴۰۸ پرونده موفق به درآمدزایی ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از بابت فروش کالاهای دپو شده‌ایم.

وی با اشاره به بازدید از پارکینگ های خودروهای توقیفی مواد مخدر تصریح کرد: دستور برگزاری مزایده خودروهای توقیفی داده شده است؛ به زودی مزایده ۴۶ دستگاه خودرو برگزار و پرونده ۲۶۵ خودروی باقی مانده نیز بررسی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در رابطه با اقدامات اخیر دادگستری استان بوشهر در خصوص تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان، بیان کرد: با برگزاری مزایده بخشی از کالاهای موجود در گمرکات و انبارهای اموال تملیکی استان برگزار به فروش رفت.

مهر انگیز ادامه داد: در این مزایده ۳۳ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی، ۳۰ دستگاه خودرو و بخشی از کالاهای متروکه و قاچاق موجود در انبارهای اموال تملیکی بوشهر به فروش رسید.

وی مبلغ حاصل از مزایده و فروش خودرو ها و اموال مذکور را ۳۰۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۷ میلیارد تومان از این مبلغ از طریق حراج عمومی حاصل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر