دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بارش تابستانی و آرام باران در شهر کلمه بخش بوشکان دشتستان و روستاهای حومه آن هوای این منطقه را تلطیف و بهاری کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، بخشدار بوشکان در گفت وگو با ایرنا گفت: این بارش از ساعات 16و45 دقیقه امروز عمدتا در شهر کلمه و روستاهای نورآباد و فاریاب آغاز شد و نزدیک به نیم ساعت نیز ادامه داشت.\n\nسید کاظم موسوی افزود: سرزیر شدن آب باران بصورت آرام از پشت بام های خانه و خیس شدن معابر، کوچه ها و خیابانهای شهرکلمه در این بارندگی بسیار مشهود است.\n\nوی یادآورشد: این بارندگی بصورت آرام بوده و هیچ خسارتی به مزارع کشاورزی نیز در برنداشته است.
کد خبر: ۱۳۱۹۴
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: بارش تابستانی و آرام باران در شهر کلمه بخش بوشکان دشتستان و روستاهای حومه آن هوای این منطقه را تلطیف و بهاری کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بخشدار بوشکان در گفت وگو با ایرنا گفت: این بارش از ساعات 16و45 دقیقه امروز عمدتا در شهر کلمه و روستاهای نورآباد و فاریاب آغاز شد و نزدیک به نیم ساعت نیز ادامه داشت.

\n\n

سید کاظم موسوی افزود: سرزیر شدن آب باران بصورت آرام از پشت بام های خانه و خیس شدن معابر، کوچه ها و خیابانهای شهرکلمه در این بارندگی بسیار مشهود است.

\n\n

وی یادآورشد: این بارندگی بصورت آرام بوده و هیچ خسارتی به مزارع کشاورزی نیز در برنداشته است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

بخشدار بوشکان اضافه کرد: دمای هوای شهر کلمه و روستاهای حومه آن در این فصل سال معمولا نزدیک به 35 درجه سانتیگراد است.

\n\n

وی گفت: بدلیل فقدان ایستگاه باران سنجی میزان بارش یادشده به طور دقیق مشخص نیست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر