شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: براساس اعلام و تایید منابع خبری دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص خون و انکولوژی روز پنج شنبه در اردبیل به قتل رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، منابع خبری در اردبیل گفتند که دکتر پیرزاده با ضربات چاقو و آلات قتاله مورد هجوم قرار گرفته و ضربات متعددی به بدن وی وارد شده است.\n\nبه گفته این منابع، پیکر نیمه جان این دکتر اردبیلی به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان نتیجه نداد و وی جان باخت .\n\n
کد خبر: ۱۳۲۱۹
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: براساس اعلام و تایید منابع خبری دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص خون و انکولوژی روز پنج شنبه در اردبیل به قتل رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، منابع خبری در اردبیل گفتند که دکتر پیرزاده با ضربات چاقو و آلات قتاله مورد هجوم قرار گرفته و ضربات متعددی به بدن وی وارد شده است.

\n\n

به گفته این منابع، پیکر نیمه جان این دکتر اردبیلی به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان نتیجه نداد و وی جان باخت .

\n\n

\n\n

ناصرعتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در گفت و گو با ایرنا با تایید وقوع این قتل، گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و در این باره خبررسانی خواهد شد.

\n\n

او بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از اطلاع از موضوع نسبت به شناسایی مقتول در مقابل محل وقوع جرم اقدام و قاتل را دستگیر کردند. 

\n\n

وی با اشاره به اقرار متهم نسبت به قتل پزشک اردبیلی، بر کذب بودن اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ها تاکید کرد. 

\n\n

عتباتی اضافه کرد: بر اساس تحقیقاتی که تاکنون به عمل آمده و برخلاف آنچه در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده، هیچ گونه رابطه ای مبنی بر بیمار و پزشک بین قاتل و مقتول وجود نداشته است. 

\n\n

این مقام قضایی گفت: تحقیقات تکمیلی از جمله در زمینه انگیزه وقوع این جرم هم اکنون توسط پلیس آگاهی اردبیل و دادستانی ادامه دارد. 

\n\n

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با تسلیت به خانواده متوفی و جامعه پزشکی اطمینان خاطر داد که این موضوع با جدیت و حساسیت تمام در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می شود. 

\n\n

عتباتی اظهار کرد: اخباری که تاکنون در زمینه وقوع این قتل و انگیزه های قاتل در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده صحت ندارد و اصحاب رسانه و خبرگزاری ها در انتشار اخبار باید نهایت دقت را داشته و رعایت قانون و اخلاق حرفه ای را مد نظر داشته باشند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر