شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عاملان تیراندازی به منزل دو شهروند تنگستانی و دشتستانی دستگیر شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده در جمع خبرنگاران افزود: از افراد دستگیر شده پنج قبضه سلاح کشف و ضبط شده است.\n\nوی ادامه داد: به دنبال تیراندازی فردی ناشناس به منزل شهروند ساکن سعد آباد شهرستان دشتستان افسران پلیس با بررسی های اطلاعاتی خود عامل تیراندازی با هویت 'الف' را شناسایی و دستگیر کردند.\n\nفرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: از این متهم سه قبضه سلاح کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۳
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عاملان تیراندازی به منزل دو شهروند تنگستانی و دشتستانی دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده در جمع خبرنگاران افزود: از افراد دستگیر شده پنج قبضه سلاح کشف و ضبط شده است.

\n\n

وی ادامه داد: به دنبال تیراندازی فردی ناشناس به منزل شهروند ساکن سعد آباد شهرستان دشتستان افسران پلیس با بررسی های اطلاعاتی خود عامل تیراندازی با هویت 'الف' را شناسایی و دستگیر کردند.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: از این متهم سه قبضه سلاح کشف و ضبط شده است.

\n\n

عباس زاده بیان کرد: پلیس امنیت عمومی شهرستان تنگستان نیز با اقدامات خود عامل تیراندازی به منزل شهروند ساکن روستای 'گورک دژگاه' را شناسایی و دستگیر کرد.

\n\n

وی افزود: از منزل متهم یاد شده یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی کشف شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه علت این تیراندازی ها مسایل شخصی و اختلافات قبلی بین طرفین بوده بیان کرد: شهروندان به منظور حل مسالمت آمیز اختلافات خود باید به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه کنند و از تسویه حساب های شخصی که موجب ایجاد ناامنی می شود، پرهیز کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر