شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره ورزش و جوانان جم گفت: یک دوچرخه سوار جمی جاده ابریشم را 35 روزه رکاب خواهد زد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس دوراهکی صبح امروز در جمع ورزشکاران شهرستان جم با تبریک به مدال‌آوران جمی در عرصه‎های مختلف اظهار داشت: جوانان این دیار با چشم‌پوشی برابر مشکلات فراوان توانسته‌اند مدال‌های کشوری و جهانی را کسب کنند.\n\nرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم با تأکید بر اینکه جوانان باید با ورزش به جامعه سالم کمک کنند، گفت: جوانان با ورزش می‌توانند با پیشبرد اهداف مورد نظر به جامعه کمک مضاعف کنند.
کد خبر: ۱۳۴۱۵
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: رئیس اداره ورزش و جوانان جم گفت: یک دوچرخه سوار جمی جاده ابریشم را 35 روزه رکاب خواهد زد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس دوراهکی صبح امروز در جمع ورزشکاران شهرستان جم با تبریک به مدال‌آوران جمی در عرصه‎های مختلف اظهار داشت: جوانان این دیار با چشم‌پوشی برابر مشکلات فراوان توانسته‌اند مدال‌های کشوری و جهانی را کسب کنند.

\n\n

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم با تأکید بر اینکه جوانان باید با ورزش به جامعه سالم کمک کنند، گفت: جوانان با ورزش می‌توانند با پیشبرد اهداف مورد نظر به جامعه کمک مضاعف کنند.

\n\n

دوراهکی در این مراسم از رکاب زدن جاده ابریشم توسط دوچرخه سوار جمی خبر داد و افزود: علی موذنی دوچرخه سوار جمی طی 35 روز جاده ابریشم را با شعار صلح و دوستی رکاب خواهد زد.

\n\n

در ادامه علی موذنی نیز در جمع ورزشکاران جمی درباره اهداف خویش برای رکاب زدن این جاده اظهار داشت: جهانگردی رویای من است و می‌خواهم از این طریق اطلاعات خویش را افزایش دهم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش به شغل معلمی است، ابراز داشت: علاقه‌مندم جهانگردی را به دانش‌آموزانم یاد دهم تا آنان نیز در آینده برای نماد صلح و دوستی ایران و دیگر کشورهای جهان را رکاب بزنند.

\n\n

موذنی با سردادن شعار گردش، ورزش و دانش تصریح کرد: در این رکاب زنی مایل هستم از آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری نیز بازدید کنم و اطلاعات عمومی‌ام را بالا ببرم.

\n\n

گفتنی است، موذنی به زودی وارد تاجیکستان خواهد شد و جاده 2200 کیلومتری ابریشم را طی 35 روز رکاب خواهد زد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر