يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۳۲۹
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم گفت: مر قانون در حوزه سلامت مردم و امنیت غذایی توسط شورای فرهنگ عموم یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها است و نباید تعللی در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد اسدی روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت این شهرستان افزود: با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان، مسائل و مشکلات بهداشتی به حداقل می‌رسد و باعث می‌شود شاهد تغییرات اساسی در ارتقای بهداشتی در شهرستان باشیم.

وی یکی از مهم‌ترین جلسات شهرستان را جلسه شورای سلامت عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری چنین جلساتی ، برنامه ریزی برای کاهش مشکلات بهداشتی و تامین سلامت و امنیت غذایی مردم شهرستان است.

سرپرست فرمانداری دیلم ادامه داد: مدیریت شبکه بهداشت و درمان نسبت به موضوع اشتغال اتباع بیگانه در مراکز عرضه مواد غذایی ورود کند و در صورت همکاری نکردن متصدیان، از قوه قهریه استفاده شود.

وی با اشاره به چگونگی روند پیگیری مصوبات جلسات گذشته ، افزود: طبق آمار ارائه شده توسط شهرداری، مسئله جمع آوری سگ های بلاصاحب پیگیری و در ۲ مرحله جمع آوری شدند و موضوع سایت دفع پسماند هم در دستور کار قرار دارد و پیمانکار مشخص شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: در آستانه نوروز تمهیدات لازم بهداشتی جهت مسافران نوروزی و همچنین ارائه خدمات به شهروندان دیده شده است.

هادی جوانبخت افزود: باتوجه در پیش بودن ماه مبارک رمضان ، نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه مواد غذایی و مساجد تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: واکسیناسیون اتباع خارجی بصورت مطلوب انجام گرفته و مشکلی در واکسینه شدن افراد مورد نظر وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر