شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کتاب فهمیده های مدرسه به قلم حسین اسدی محتوی زندگی نامه 27 شهید دانش آموز شهرستان دیر چاپ و منتشر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مولف کتاب فهمیده های مدرسه روزشنبه درگفت وگو با ایرنا گفت: هدف ازنوشتن این کتاب معرفی گوشه ای از فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است.\n\nحسین اسدی افزود: این کتاب که در300 صفحه و یکهزار جلد به چاپ رسیده است که به معرفی زندگی نامه، خاطرات و وصیت نامه 27 شهید دانش آموز شهرستان دیر پرداخته است.\n\n
کد خبر: ۱۳۴۶۳
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: کتاب فهمیده های مدرسه به قلم حسین اسدی محتوی زندگی نامه 27 شهید دانش آموز شهرستان دیر چاپ و منتشر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مولف کتاب فهمیده های مدرسه روزشنبه درگفت وگو با ایرنا گفت: هدف ازنوشتن این کتاب معرفی گوشه ای از فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است.

\n\n

حسین اسدی افزود: این کتاب که در300 صفحه و یکهزار جلد به چاپ رسیده است که به معرفی زندگی نامه، خاطرات و وصیت نامه 27 شهید دانش آموز شهرستان دیر پرداخته است.

\n\n

\n\n

وی گفت: کتاب حاضر با تمام ضعف ها و نواقص تلاشی است برای انتقال پیام خون شهدای دانش آموز به دانش آموزانی که اکنون قدم جای پای آنان نهاده و براحتی به تحصیل خود می پردازند.

\n\n

مولف کتاب فهمیده های مدرسه اظهارکرد: نشر راز این کتاب را چاپ و منتشر کرده و با 70 درصد تخفیف به قیمت 50 هزار ریال بفروش می رسد.

\n\n

وی از کسانی که درچاپ این کتاب همکاری داشته اند از جمله بویژه امام جمعه دیر، معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر، مدیرآموزش وپرورش شهرستان و فرماندهی بسیج دانش آموزی دیر تشکر کرد.

\n\n

شهرستان دیر 115 شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است که از این تعداد 27 شهید آن دانش آموز هستند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر