يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: مطالبات، نیازها و مسائل و مشکلات مردم بخش امام حسن بر اساس اولویت‎ها پیگیری می‎شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن اسماعیلی صبح امروز در نشست شورای اداری بخش امام حسن اظهار داشت: با توجه به برگزاری کمیته برنامه‎ریزی ظرف یک ماه آینده، نیازمندی‎های بخش امام حسن را به‌ صورت کوتاه‎مدت و بلندمدت و بر اساس اولویت پیگیری خواهیم کرد.\n\nوی با بیان اینکه مسائل مطرح‌ شده توسط اعضای شورای اداری، مدیران و نمایندگان مردم را در حد توان انجام خواهیم داد، اظهار کرد: تلاش می‎کنیم با ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی زمینه افزایش امید، نشاط، آرامش و آسایش را در جامعه فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۳۴۶۵
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: مطالبات، نیازها و مسائل و مشکلات مردم بخش امام حسن بر اساس اولویت‎ها پیگیری می‎شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن اسماعیلی صبح امروز در نشست شورای اداری بخش امام حسن اظهار داشت: با توجه به برگزاری کمیته برنامه‎ریزی ظرف یک ماه آینده، نیازمندی‎های بخش امام حسن را به‌ صورت کوتاه‎مدت و بلندمدت و بر اساس اولویت پیگیری خواهیم کرد.

\n\n

وی با بیان اینکه مسائل مطرح‌ شده توسط اعضای شورای اداری، مدیران و نمایندگان مردم را در حد توان انجام خواهیم داد، اظهار کرد: تلاش می‎کنیم با ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی زمینه افزایش امید، نشاط، آرامش و آسایش را در جامعه فراهم کنیم.

\n\n

فرماندار دیلم با اشاره به‌ ضرورت توجه بیشتر به مطالبات و مشکلات جوانان یادآور شد: جوانان بخش مهمی از جامعه هستند و رسیدگی به مشکلات و مطالبات آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

\n\n

اسماعیلی برگزاری نشست‎های اخیر را فرصت و زمینه‎ای برای توزیع کارشناسی اعتبارات در کمیته برنامه‎ریزی عنوان کرد.

\n\n

فرماندار دیلم با تقدیر از شهردار امام حسن در اجرا و اتمام به‌ موقع و باکیفیت پروژه‎ها تأکید کرد: حقوق اصلی مردم این شهر با توجه به نعمت برخورداری از منطقه نفتی فلات قاره در کمیته برنامه‎ریزی امسال باید دیده شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی یادآور شد: با توجه به اینکه شهر امام حسن مفتخر به داشتن 14 شهید است، این امر نشانه فرهنگی و انقلابی و ولایی بودن مردم این دیار است.

\n\n

در این نشست مدیران دستگاه‎های اجرایی، نمایندگان مردم در شورا و دهیارها و شورای روستاها مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه بخش مطرح کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر