جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر از سفر معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا تا 10 روز آینده به استان خبر داد.\r\n
کد خبر: ۱۳۶۸
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تعامل دستگاه های اجرایی برای کاهش تخلفات مالی با دیوان محاسبات ضروری است تا بودجه عمومی کشور به نحو مطلوبی هزینه شود.
تعامل دستگاه های اجرایی با دیوان محاسبات ضروری است
به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: دیوان محاسبات براساس سیاست گذاری های جدید خود به دنبال پیشگیری از وقوع تخلفات و آموزش مدیران در حوزه امور مالی است که باید با این دستگاه همکاری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: نقش و جایگاه دیوان محاسبات نظارت بر هزینه کرد بودجه عمومی کشور است و استان بوشهر آمادگی اجرای برنامه های این سازمان را دارد.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تا 10 روز آینده معاون اول رییس جمهوری و چند تن از وزیران به استان بوشهر سفر می کنند.

سالاری با اشاره به روز زن گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان بوشهر با تعامل مناسب با دفتر امور بانوان استانداری، سهم تاثیرگذاربانوان را در جامعه ارتقا دهند.

وی با تبریک روز ارتش یادآورشد: ارتش جمهوری اسلامی در همه عرصه ها حاضرو همواره حماسه ساز بوده است و با حضور در آیین رژه 29 فروردین ارتش از همت و تلاش ارتشیان قدردانی می کنیم.

استاندار بوشهر روز 9 اردیبهشت روز شوراها را نیز تبریک گفت و اظهار کرد: با مشارکت بیشتر شوراها در تصمیم گیری های شهری و محلی، جایگاه نمایندگان مردم در تصمیم گیری ها را باید ارتقا دهیم.

سالاری تاکید کرد: دستگاه های اجرایی، موضوعات و مسایلی که از سوی شورای شهر به آنان ارجاع می شود را بجد رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر برگزاری منظم برنامه های هفته معلم، ادامه داد: مدیران اجرایی در این هفته از معلمان خود تجلیل کنند و حضوری موثر در برنامه های روز معلم داشته باشند.

استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی دبیرخانه هماهنگی طرح های ویژه در استان بوشهر گفت: این دبیرخانه در سه سطح طراحی شده که دو سطح آن استانی و یک سطح شهرستانی است و در شهرستان ها نیز این کمیته با محوریت فرمانداران تشکیل می شود.

سالاری تاکید کرد: دستورالعمل کلی این دبیرخانه در حال تدوین است و به ادارات ابلاغ می شود تا حداقل 60 پروژه اولویت دار را در استان با سرعت جلو ببریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای حضور منظم مدیران در شهرستان ها بیان کرد: دستورالعمل این طرح نیز تدوین و هفته آینده به مدیران ابلاغ می شود تا مدیران کل با هماهنگی فرمانداران در شهرستان ها حضور یابند. /ص

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر