شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۹۸۲
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: همزمان با خجسته عید سعید فطر، مردم استان بوشهر به شکرانه‌ یک ماه روزه‌داری و عبادت در پیشگاه خداوند متعال به نماز ایستادند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، نماز عید سعید فطر صبح امروز (شنبه ۲ اردیبهشت) همزمان در سراسر کشور با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین در مرکز استان بوشهر به امامت آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی جمعه این شهر اقامه شد.

به گزارش ایسنا، اقشار مختلف مردم در گروه‌های دوستانه و خانوادگی و به همراه کودکان و نوجوانان در یک جوشش پرشور و مؤمنانه، به پاس شکرگزاری یک ماه بندگی خالصانه به درگاه ایزدمنان با شکوهی وصف‌ناپذیر در ۲۵ مصلا نماز جمعه شهرهای استان به صف نماز ایستادند و دعای اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُود وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْو سراسر استان را فرا گرفت.

امروز عید سعید فطر یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که مسلمانان در روز اول شوال آن را جشن می‌گیرند، عید سعید فطر، عیدی است که انسان تقوی و ایمان را جایگزین زشتی‌ها و پلیدی‌ها می‌کند و در مسیر بندگی خالصانه حق تعالی قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر