پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر دفتر تنگستان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر از حضور نوجوانان تنگستانی در نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان كشور خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در آستانه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های كودكان و نوجوانان، بنیاد سینمایی فارابی با مشاركت انجمن سینمای جوانان ایران، برای فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای حضور فعال نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فیلم‌سازی و كشف استعدادهای نهفته آنان و همچنین ایده‌های ناب و جدید در عرصه سینمای نوجوانان، نخستین دوره از المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان كشور را برگزار كرده است.
کد خبر: ۱۳۷۰۲
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: مدیر دفتر تنگستان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر از حضور نوجوانان تنگستانی در نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان كشور خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در آستانه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های كودكان و نوجوانان، بنیاد سینمایی فارابی با مشاركت انجمن سینمای جوانان ایران، برای فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای حضور فعال نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فیلم‌سازی و كشف استعدادهای نهفته آنان و همچنین ایده‌های ناب و جدید در عرصه سینمای نوجوانان، نخستین دوره از المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان كشور را برگزار كرده است.

\n\n

عبدالرضا احمدی مدیر انجمن سینمای جوانان تنگستان درباره جریان آماده‌سازی نوجوانان برای المپیاد فیلم‌سازی گفت: انجمن سینمای جوانان تنگستان، پس از جلسات و مكاتبات متعدد با اداره آموزش و پرورش تنگستان و كانون پرورشی فكری كودكان و نوجوانان، نشست‌هایی به همراه نمایش فیلم‌های كوتاه در حوزه كودكان و نوجوانان برای كشف این نوجوانان نخبه فیلم‌سازی، توانست تعدادی از افراد را شناسایی كرده و این نوجوانان تنگستانی نیز با حضور در سینمای جوانان تنگستان برای شركت در این دوره نام‌نویسی كردند.

\n\n

وی افزود: پس از نام‌نویسی، ارتباط با اولیای آن‌ها در دستور كار قرار گرفت و در ادامه تعدادی از این نوجوانان به تهران معرفی شدند تا اینكه با همكاری و كمك هنرمندان فعال و عضو سینمای جوانان تنگستان ایده‌های (ذهنی) خود را به‌صورت طرح اولیه فیلم‌نامه روی كاغذ انتقال دادند.

\n\n

احمدی در پایان گفت: طرح‌های این نوجوانان پس از بررسی در استان به تهران ارسال می‌شود و مدتی بعد در صورت موافقت با طرح‌های ایشان، برنامه همكاری برای ساخت فیلم كوتاه این نوجوانان به دفتر تنگستان اعلام شد. بنا بر اعلام ستاد مركزی مقرر شد كه این نوجوانان در كنار بزرگ‌ترهای فیلم‌ساز فیلم خود را تولید كنند كه در حال حاضر این روند سیر قانونی خود را طی می‌كند.

\n\n

سینما جوان

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر