سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزش در استان بوشهر دارای پتانسیل‌های بسیاری است که در این حوزه یک چهارم ورزشکاران استان بوشهر فوتبالیست هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، موسی کشتکار صبح امروز در نشست بررسی مشکلات ورزشی استان بوشهر با بیان اینکه ورزشکاران این استان در رشته‌های گوناگون  دارای رتبه قهرمانی هستند اظهار داشت: ورزشکارانی که از استان بوشهر در تیم ملی حضور  دارند بسیار است.
کد خبر: ۱۳۷۱۷
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزش در استان بوشهر دارای پتانسیل‌های بسیاری است که در این حوزه یک چهارم ورزشکاران استان بوشهر فوتبالیست هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، موسی کشتکار صبح امروز در نشست بررسی مشکلات ورزشی استان بوشهر با بیان اینکه ورزشکاران این استان در رشته‌های گوناگون  دارای رتبه قهرمانی هستند اظهار داشت: ورزشکارانی که از استان بوشهر در تیم ملی حضور  دارند بسیار است.

\n\n

وی ادامه داد: در رشته والیبال محمد علی پیران، وزنه برداری محسن بهرام‌زاده، قایقرانی حمید خدری، تیراندازی موسی خانی، در رشته ژیمناستیک  محمد دبیرجامعی و حسن نژاد، تیروکمان مهرجویی، دوومیدانی لیلا رجبی، تکواندو جمالی عضو تیم ملی هستند و در بیشتر مسابقات آسیایی و بین‌المللی حضور دارند.

\n\n

کشتکار با بیان اینکه 13 ورزشکار فوتبال ساحلی بانوان بوشهری عضو تیم ملی هستند افزود: در حوزه ورزشکاران معلول نیز ورزشکاران بسیاری در استان بوشهر عضو تیم ملی هستند و در بیشتر مسابقات بین‌المللی حضوری فعال دارند.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر توجه به ورزشکاران و تامین نیازهای مالی آنها افزود: بدون شک اگر ورزشکاران مورد حمایت مالی قرار بگیرند تعداد ورزشکارانی که توانمندی فراوانی دارند که در مسابقات ملی و جهانی شرکت کنند افزایش می‌یابد.

\n\n

کشتکار با تاکید بر تدوین طرح حمایت از ورزشکاران و تیم‌های لیگ کشوری افزود: با توجه به اینکه یکی از نیازهای تیم‌ها و ورزشکاران حمایت مالی است باید در این مورد چاره اندیشی شود تا شرکت‌ها و صنایع در این حوزه ورود کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر