شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با خرید ماشین آلات جدید:
فکرشهر: شهرداری وحدتیه در جهت تجهیز ناوگان موتوری و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان همچنین تسریع در اجرای پروژه های عمرانی- خدماتی شهرداری اقدام به خرید و بکارگیری ماشین آلات جدید نموده است...
کد خبر: ۱۴۰۳۹
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: شهرداری وحدتیه در جهت تجهیز ناوگان موتوری و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان همچنین تسریع در اجرای پروژه های عمرانی- خدماتی شهرداری اقدام به خرید و بکارگیری ماشین آلات جدید نموده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهردار وحدتیه در آیین رسمی تحویل و بکارگیری خودروهای خریداری شده ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت: هفته دولت یادآورخاطره شهیدان رجایی و باهنر و پاسداشت و قدردانی از همت و کوشش تلاشگران عرصه کار و خدمت صادقانه و بی منت کارکنان نظام اسلامی به امت شهید پرور است.

\n\n

\n\n

مهندس عبدالحمید صفایی با یادآوری لزوم تجهیز بیشتر شهرداری به ماشین آلات در جهت ارائه خدمات مناسب تر و بهتر به شهروندان گفت: برابر نیازهای موجود و همکاری شورای اسلامی شهر وحدتیه اقدام به خرید و بکارگیری تعداد سه دستگاه خودرو سنگین در بخش موتوری و حمل و نقل نموده ایم که مشخصات و نوع آن ها به شرح ذیل است:

\n\n

1- یک دستگاه خودرو ایسوز و مجهز به دستگاه جاروکن خیابانی جهت نظافت و جاروی بهتر و مفیدتر معابر،خیابان هاو بلوارهای سطح شهر وحدتیه.
\n2- یک دستگاه خودرو ایسوز مجهز به سیستم پرس زباله جهت جمع آوری وحمل ودفع بهداشتی پسماند شهری.
\n3- یک دستگاه کمپرسی بنز جهت حمل و نقل مصالح ، بکارگیری در پروژه های عمرانی ، بازگشایی معابر و تخریب و حمل نخاله های تملک در سطح شهر.

\n\n

مهندس صفایی با اذعان به انجام کارهای زیربنایی و اساسی درحوزه های مختلف شهر و با تقدیر و تشکر از همکاری مسئولین، شهروندان فهیم وحدتیه، اعضای محترم شورای اسلامی و کارکنان، برتلاش و کوشش بیشتر مجموعه شهرداری و اجرای بیشتر و بهتر پروژه های عمرانی-خدماتی-فرهنگی همچنین گام برداشتن در مسیر توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه و تکریم شهروندان تأکید نمود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر