يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آخرین روز از هفته دولت هفت طرح عمران شهری و روستایی در بخش شبانکاره با حضور فرماندار دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح و آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در آیین بهره برداری از طرح های هادی روستایی گفت:رویکرد دولت تدبیر و امید عمران و آبادی بیشتر در روستاها است و در این زمینه اهتمام جدی دارد.\n\nدکتر ارسلان زارع افزود: اجرای طرح های امید ، بوستان روستایی و طرح های بهداشتی و سلامت در روستاها مد نظر است .
کد خبر: ۱۴۲۰۳
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: در آخرین روز از هفته دولت هفت طرح عمران شهری و روستایی در بخش شبانکاره با حضور فرماندار دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح و آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در آیین بهره برداری از طرح های هادی روستایی گفت:رویکرد دولت تدبیر و امید عمران و آبادی بیشتر در روستاها است و در این زمینه اهتمام جدی دارد.

\n\n

دکتر ارسلان زارع افزود: اجرای طرح های امید ، بوستان روستایی و طرح های بهداشتی و سلامت در روستاها مد نظر است .

\n\n

در این آیین بهره برداری از آسفالت بلوار شهید خمشایا بطول هزارو 500 متر با اعتبار چهار میلیارد ریال و سنگ فرش پیاده روها به میزان 20 هزار مترمربع با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی ارزش افزوده از پروژه های عمران شهری شبانکاره بود.

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان؛ همچنین احداث ، تکمیل و اجرای آسفالت معابر محله نصرتی و زیباسازی میدان شهید فرحی با شش میلیاردو 500 میلیون ریال نیزاز دیگر طرح های عمران شهری شبانکاره بود که به بهره برداری رسید.
\nاز دیگر طرح ها ،افتتاح و بهره برداری از دو طرح هادی روستایی در روستاهای دهداران و گل دشت به طول هزارو100 متر با مجموع اعتبار چهار میلیاردو 800 میلیون ریال بود.

\n\n

در پایان این آیین کلنگ آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آبرسانی به 16 روستای بخش شمالی شهرستان دشتستان (روستاهای سعدآباد و شبانکاره) به زمین زده شد که تا این طرح با اعتبار 35000میلیون ریال آبرسانی به 1060خانوار را انجام دهد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر