دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی شهرداری برازجان از تخصیص 25 میلیارد ریال برای دهکده گردشکری برازجان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد محمدی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: برازجان از شهرهای مهم و بزرگ در استان و کشور است و رسیدگی به مشکلات این شهر مورد توجه و تاکید قرار دارد.\n\nمعاون عمرانی شهرداری برازجان با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز از پروژه‌های در حال اجرای دشتستان است خاطر نشان کرد: موانع موجود در شهر توسط شورای ترافیک تصمیم‌گیری می‌شود و شهرداری وظیفه اصلاح مسیر و جاده را بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۴۲۴۱
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲

فکرشهر: معاون عمرانی شهرداری برازجان از تخصیص 25 میلیارد ریال برای دهکده گردشکری برازجان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد محمدی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: برازجان از شهرهای مهم و بزرگ در استان و کشور است و رسیدگی به مشکلات این شهر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

\n\n

معاون عمرانی شهرداری برازجان با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز از پروژه‌های در حال اجرای دشتستان است خاطر نشان کرد: موانع موجود در شهر توسط شورای ترافیک تصمیم‌گیری می‌شود و شهرداری وظیفه اصلاح مسیر و جاده را بر عهده دارد.

\n\n

وی با اشاره به کمبود اعتبارات شهرداری برازجان افزود: یکی از پروژه‌هایی که در شهر نیمه تمام مانده پل مجاهد است که با وجود کمبود اعتبارات از بودجه خود شهرداری در حال تکمیل است.

\n\n

محمدی، کل اعتبارات استانی شهرداری برازجان را 80 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: از این مقدار اعتبار 25 میلیارد ریال برای احداث دهکده گردشگری، 10 میلیارد ریال برای احداث زمین چمن مصنوعی و بقیه آن برای پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس اداره برق دشتستان نیز در مورد افزایش هزینه فیش برق ابراز داشت: افزایش قیمت برق در بحث مصرف مطرح نیست و طبق برنامه‌های قبل و قانون هدفمندی یارانه‌ها این افزایش طی سنوات گذشته در فصول سه ماهه تابستان و زمستان برای همه مناطق و استان‌ها اعمال شده است.

\n\n

احمد زمانی افزود: عمده دغدغه در سال جاری عبور از فصل تابستان بوده است و مشکل روشنایی محله علی‌آباد نیز پیگیری خواهد شد تا برطرف شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر