دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تعیین خسارت 100 درصدی دیم‌کاران غله در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و اعتلای کشاورزی شهرستان دشتستان هدفی است که با تمام توان در راستای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.\n\nوی افزود: حمایت از کشاورزان از رویکردهایی است که با جدیت به آن توجه داریم و این مهم سبب تسریع در روند توسعه کشاورزی دشتستان می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۵۱
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تعیین خسارت 100 درصدی دیم‌کاران غله در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و اعتلای کشاورزی شهرستان دشتستان هدفی است که با تمام توان در راستای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

\n\n

وی افزود: حمایت از کشاورزان از رویکردهایی است که با جدیت به آن توجه داریم و این مهم سبب تسریع در روند توسعه کشاورزی دشتستان می‌شود.

\n\n

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تلاش در راستای ارائه خدمات آموزشی و ترویجی از رویکردهایی است که جهاد کشاورزی به‌منظور افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی به آن توجه داریم و این موضوع آثار بسیار خوبی در شهرستان داشته است.

\n\n

جهانبخش بیان داشت: پرداخت خسارت به کشاورزان غله‌کار در شهرستان دشتستان از دغدغه‌های مهم کشاورزان است و پیگیری‌های کامل را در این زمینه انجام داده‌ایم.

\n\n

وی اضافه کرد: اسناد مربوط به خسارت وارد شده به غله‌کاران دشتستانی در سال جاری توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان تکمیل شده است و هم‌اکنون منتظر تامین اعتبار جهت پرداخت خسارت به کشاورزان دشتستانی هستیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: امیدواریم تا قبل از شروع بارندگی‌ها و آغاز فصل کشت غلات خسارت غله‌کاران دشتستان پرداخت شود.

\n\n

جهانبخش بیان داشت: کشاورزان ما وابسته به این سرمایه هستند و در صورتی که خسارت کشاورزان به موقع پرداخت نشود بخشی از آنها برای کشت در سال زراعی جدید با مشکل مواجه می‌شوند.

\n\n

وی در ارتباط با میزان خسارت تعیین شده به غله‌کاران دشتستان عنوان کرد: در بحث دیم خسارت 100 درصدی برای کشاورزان دشتستانی تعیین شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر