دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۲۲۳
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برابر اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله لوازم خانگی قاچاق توسط یک دستگاه خودرو کامیون ده چرخ مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: خودروی مورد نظر در محور خروجی به استان فارس شناسایی و در یک عملیات منسجم با رعایت کلیه موارد ایمنی و امنیتی توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار سوسنی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی انواع کالای خانگی قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس می‌باشد، گفت: پلیس در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی تمام توان و ظرفیت خود را برای مبارزه با قاچاق کالا به کار خواهد بست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر