جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۸۱
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۱۳ واحد صنفی مواد غذایی به دلیل به‌کارگیری اتباع خارجی در بازار روز شهر برازجان مرکز این شهرستان پلمب شد.

به گزارش فکرشهر، ماریا خویشدوست در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو ابلاغیه امور اتباع بیگانه استانداری و مصوبات کمیسیون کارگری و شورای تامین شهرستان دشتستان مبنی بر ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجه در صنوف مرتبط با مواد غذایی، بازرسان این شبکه با همکاری فرمانداری ، نیروی انتظامی و بازرسان اتاق اصناف بعد از طی تشریفات قانونی نسبت به پلمب ۱۳ واحد صنفی مواد غذایی که مالکان شان از اتباع خارجه استفاده کرده‌اند، اقدام کرد.

وی افزود: مطابق نامه ابلاغی استانداری به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به‌کارگیری اتباع بیگانه در صنوفی که با مواد غذایی در ارتباط هستند، ممنوع است.

خویشدوست یادآورشد: در همین رابطه از بهمن‌ماه پارسال ضمن آموزش به کسبه، بیش از ۱۰۰ اخطاریه بهداشتی جهت صنوف متخلف صادر شد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از متصدیان صنوف غذایی خواست، جهت جلوگیری از اقدامات قانونی از به‌کارگیری اتباع خارجه در صنوف خود به هر عنوان خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر