جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 114 نفر از شرکت کنندگان از این استان در کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه زیر یکهزار شدند.\n\nناصر کرمی روز یکشبنه درگفت وگو با ایرنا، افزود: ازاین تعداد یک نفر رتبه تک رقمی، 15نفر رتبه دو رقمی و 98 نفر سه رقمی کسب کرده اند.\n\nوی اضافه کرد: از این شمار 40 نفر در گروه ریاضی، 36نفر علوم تجربی، هشت نفر علوم انسانی، 20نفر زبان و 10نفر نیز در رشته هنر موفق به کسب ابن رتبه ها شده اند.
کد خبر: ۱۴۳۷۸
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 114 نفر از شرکت کنندگان از این استان در کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه زیر یکهزار شدند.

\n\n

ناصر کرمی روز یکشبنه درگفت وگو با ایرنا، افزود: ازاین تعداد یک نفر رتبه تک رقمی، 15نفر رتبه دو رقمی و 98 نفر سه رقمی کسب کرده اند.

\n\n

وی اضافه کرد: از این شمار 40 نفر در گروه ریاضی، 36نفر علوم تجربی، هشت نفر علوم انسانی، 20نفر زبان و 10نفر نیز در رشته هنر موفق به کسب ابن رتبه ها شده اند.

\n\n

کرمی بیان کرد: شهرستان دشتستان با 40 نفر، بوشهر 32 نفر و دیر11 نفر بیشترین آمار رتبه کسب شده زیر یکهزار را در آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان بوشهر به خود اختصاص داده اند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر