شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۳۶۵
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: مدیرکل سرمایه‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر گفت: خط اعتباری تسهیلات به منظور احیای واحدهای راکد استان بوشهر از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ضرغام حیدریه روز سه‌شنبه در دیدار مدیران استانی و شهرستانی از طرح‌های کشاورزی و تولیدی شهرستان دشتستان اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان استان و ایجاد فرصت های جدید شغلی و همچنین احیای واحدهای راکد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: دشتستان ظرفیت کشاورزی ارزشمندی دارد و با سرمایه ‌گذاری در این حوزه، اشتغال مناسبی ایجاد می‌شود.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر ضمن ضرورت توجه به تنوع محصولات تحت کشت در گلخانه‌های شهرستان، بهره مندی از دانش به عنوان یک نهاده در بخش کشاورزی را عامل موفقیت این گونه نوآوری‌ها برشمرد.

مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر همچنین با حضور در محل طرح راکد کشتارگاه صنعتی، به پای سخنان مجری طرح نشسته و آخرین وضعیت طرح و راهکارهای احیای آن را بررسی کرد.

وی در بازدید از طرح نیمه‌تمام مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای دشتستان نیز گفت: این طرح بزرگ با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد با تامین اعتبار تسهیلاتی تکمیل می‌شود.

حیدریه با تاکید بر اولویت‌دار بودن طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در زمینه بهره‌مندی از تسهیلات، تأمین مالی اینگونه طرح‌ها را خواستار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر