جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۳۷۷
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باتوجه به نقش تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد در حل مشکلات جامعه؛ حل مشکلات این تشکل‌ها در اولویت قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات روز سه‌شنبه به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی با حضور در موسسه ماندستان آئین بوشهر اظهار کرد: امروز فعالیت‌های بسیار ارزشمند و موثری در سمن‌های استان انجام می‌شود که ستودنی است.

وی افزود: باتوجه به نقش‌پذیری تشکل‌های مردم نهاد و نقش آن‌ها در حل بسیاری از مسائل و مشکلات؛ به طور یقین ظرفیت‌های موجود در استان مسیر را هموارتر می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در بسیاری موارد با فعال شدن سازمان‌های مردم نهاد و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین ساماندهی امور و خدمات همراه با نوآوری روان سازی و سرعت بخشی می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز از خدمات این سازمان مردم نهاد که در راستای حفظ آیین و رسوم استان و اشاعه فرهنگ بومی و محلی تلاش می‌کند تقدیر کرد.

سید عباس موسوی‌نژاد بیان کرد: برای رفع و کاهش مشکلات ضروری است دستگاه‌های متولی برای خود یک وحدت رویه داشته و علاوه بر نظارت حمایت از فعالیت و عملکرد آنها داشته باشند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود در امور مختلفی که به مردم محول شده برای رسیدن به اهداف آنان تسهیل‌گری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر