جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۷۱۰
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره فرهنگی و هنری این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم کامران ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه کاره برای افتتاح با هدف رشد و تعالی حوزه فرهنگ و هنر و افزایش سرانه فرهنگی و هنری با جدیت دنبال می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تبریک هفته دولت، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با افتتاح اماکن فرهنگی و هنری در مناطق مختلف استان زمینه فعالیت را فراهم کنیم.

وی گفت: به منظور توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های استان عملیات احداث یک نگارخانه در تنگستان و یک پلاتو در کنگان در هفته دولت آغاز خواهد شد.

ابراهیم کامران ضمن تشکر از همکاری فرمانداران شهرستان در تأمین بودجه این دو پروژه، بیان کرد: نگارخانه تنگستان در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به متراژ ۱۹۸ مترمربع و پلاتو کنگان به مساحت ۱۸۰ طراحی شده است.

وی افزود: هم‌زمان با هفته دولت سال گذشته نیز پلاتو برازجان با چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان اعتبار به مساحت ۵۸۰ متر مربع زیربنا در اختیار هنرمندان قرار گرفت.

کامران اظهار کرد: در دولت‌های قبلی مراحل احداث سه نگارخانه در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و کنگان آغاز شده بود که با تأمین بودجه در دولت سیزدهم و انجام مناقصه این پروژه‌ها توسط پیمانکار مجدد در حال ساخت و تکمیل بنا است.

وی ادامه داد: نگارخانه دیر نیز که در دولت قبل کلنگ زنی شده بود و مجدد در دولت سیزدهم شروع به کار کرد هم اکنون در مراحل تجهیز قرار گرفته که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

کامران همچنین عنوان کرد: میزان افزایش اعتبارات عمرانی نیز در مشابه با ۲ سال قبل دولت سیزدهم ۳۶ درصد بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر