جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۹۹۵
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تحولات بزرگی در عرصه‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگی در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی است.

وی با اشاره به جایگاه استان بوشهر در ساختار سیاسی، اقتصادی، دینی، فرهنگی صنعتی و تولید ثروت در کشور اضافه کرد: بوشهر سومین استان اقتصادی ایران در تولید ناخالص ملی معرفی شده و در تولید سرانه ملی استان اول است.

امام جمعه بوشهر اقتصاد کرانه‌ای و دریا محور را یکی از اولویت‌های برنامه هفتم توسعه دانست و بیان کرد: استان بوشهر در اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای و دریا محور با داشتن ظرفیت‌های مهم جایگاه مهمی در کشور دارد.

وی افزود: به‌زودی طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای استان بوشهر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب و برای اجرا ابلاغ می‌شود که در این راستا توسعه و پیشرفت استان بوشهر نیاز به تلاش و مجاهدت مسئولان است.

صفایی بوشهری از توسعه طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر با این همه ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی به‌عنوان گنج ایران شناخته شده است.

وی با بیان اینکه سند توسعه هفتم تدوین شده است گفت: سند اقتصاد دانش‌بنیان ۲۰ ساله استان بوشهر تدوین شده که با ادغام با سند برنامه هفتم توسعه و تلاش همه جانبه مسئولان تحولات شگرف و مهمی در عرصه‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سه عنصر قانون‌گذاری، قضائی و اجرایی در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دولت اساس در ارائه خدمات به جامعه و جوهره قوای سه گانه محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر خدمات دولت‌مردان را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: مجاهدت و تلاش دولت سیزدهم، مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندار و معاونان استانداری بوشهر در ابعاد گوناگون درخور تحسین است.

امام جمعه بوشهر نقش کارکنان ادارات در خدمات‌رسانی جامعه را مهم دانست و تأکید کرد: همه کارکنان در مجموعه اجرایی و اداری دخیل هستند و بی‌تفاوتی در فعالیت‌ها، در ارائه خدمات به جامعه هدف خلل ایجاد می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر