يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
با همت سازمان منطقه ویژه پارس؛
فکرشهر: وی افزود: پیش از این تامین آب شهر نخل تقی از طریق آب شرین کن های منطقه ویژه پارس صورت می گرفته و علیرغم اینکه آب تامین شده از منابع مورد اشاره دارای کیفیت مطلوبی بوده است اما...
کد خبر: ۱۴۶۸۸
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت نفت در یکی از سفرهای خود به پارس جنوبی  اعتباری بالغ بر هفتاد میلیاردریال برای اجرای طرح تامین آب شرب و مصرفی شهر نخل تقی از طریق خط سراسری اختصاص یافته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مهندس یوسفی در آیین آیین بهره برداری از آبرسانی به شهر نخل تقی اظهار داشت: تامین آب شهر نخل تقی بصورت پایدار براساس تفاهم نامه  بین سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت مدیریت آب خلیج فارس که در اوایل سالجاری به امضاء رسیده است، انجام خواهد شد.

\n\n

آبرسانی نخل تقی 5

\n\n

وی افزود: پیش از این تامین آب شهر نخل تقی از طریق آب شرین کن های منطقه ویژه پارس صورت می گرفته و علیرغم اینکه آب تامین شده از منابع مورد اشاره دارای کیفیت مطلوبی بوده است اما با توجه به درخواست های مردمی بمنظور تامین پایدار آب آشامیدنی، از این رو راه حل جدید جایگزین شده است.

\n\n

مهندس یوسفی در پایان تاکید کرد:‌ سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت و شرکت ملی نفت ایران تمام مساعی خود را بکار گرفته است تا در جهت توسعه همه جانبه منطقه و محیط پیرامونی گام بردارد.

\n\n

عضو شورای اسلامی: آرزوی دیرینه ی مردم شهر نخل تقی برآورده شد

\n\n

عضو شورای اسلامی شهرنخل تقی نیز در آیین گفت: آرزوی دیرینه ی مردم شهر نخل تقی با دستور وزیر نفت و پیگیری های مهندس یوسفی برآورده شد.

\n\n

بوهندی نجفی با اشاره به روند پیگیری ها جهت محقق شدن آرزوی دیرینه ی مردم شهر نخل تقی گفت : صمیمانه از دغدغه ی وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس در کنار همراهی استاندار و دستگاههای اجرایی استان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مردم شریف نخل تقی که سالها صبوری کردند تا این پروژه حیاتی این منطقه از ایران اسلامی به سرانجام برسد تشکر و قدردانی می کنیم.

\n\n

آبرسانی نخل تقی 8

\n\n

عضو شورای اسلامی شهر نخل تقی با اشاره به جزییات پیگیری اجرایی شدن این طرح تصریح کرد: انتقال آب سهمیه ای به نخل تقی میسر نبود و تا پیش از این با استفاده از آب سهمیه ای منطقه ویژه پارس که به روش صنعتی تولید می شد جریانات زندگی در نخل تقی تداوم داشت که این مهم با توجه جدی وزیر محترم نفت و پیگیری های مهندس یوسفی سرانجام امروز عملی شد و اتفاقی که شاید در نگاه های اول شدنی نبود ، انجام شد.

\n\n

منتخب مردم شهر نخل تقی خاطرنشان ساخت: اجرای تفاهم نامه ی بین دستگاه های اجرایی در 15 ماه قبل و پیگیری محقق شدن این تفاهم نامه با همراهی فرماندار ، استاندار ،‌ مقامات محلی و مسئولین صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس از اتفاقات بسیار مهمی بود که توسط شورای اسلامی شهر نخل تقی دنبال شد و خداوند را شاکریم که امروز در این آیین باشکوه شاهد بهره برداری از پروژه ای هستیم که خواسته ی چندین و چند ساله ی مردم شهر نخل تقی بوده است.

\n\n

سالاری: آبرسانی به شهر نخل تقی همت وزیر نفت و پیگیری مهندس یوسفی بود

\n\n

استاندار بوشهر نیز گفت: آبرسانی به شهر نخل تقی همت وزیر نفت و پیگیری مهندس یوسفی بود.

\n\n

آبرسانی نخل تقی 12

\n\n

مصطفی سالاری در این آیین ضمن قدردانی از همراهی مردم نخل تقی و عسلویه با برنامه های دولت تدبیر و امید با اشاره به محقق شدن خواسته ی دیرینه ی مردم این دیار در حوزه آب گفت: علیرغم اینکه این پروژه باید خیلی سالها قبل اجرایی می شد ، اما با این اوصاف بجاست که از همت مسئولین در دولت تدبیر و امید که با نگاه ویژه به رفع مشکلات مردم در خصوص رفع این مشکل دیرینه ی مردم نخل تقی تقدیر کرد.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به نقش صنعت نفت در محقق شدن این پروژه خاطرنشان ساخت: قریب به هفت و نیم میلیارد تومان در سال نخست از سوی وزارت نفت و از سوی سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان نماینده وزارت نفت برای تامین آب شرب شهر نخل تقی اختصاص یافته است که در این خصوص لازم است از همت وزیر نفت و پیگیری های مهندس یوسفی تقدیر ویژه شود.

\n\n

استاندار بوشهر به سرانجام رسیدن این پروژه را نشان از عزم همگانی دستگاه های مختلف در دولت تدبیر و امید جهت توسعه و سازندگی کشور برشمرد و گفت : تعامل مسئولین مختلف در رده های مختلف می تواند مشکلات متعددی را مرتفع کند.

\n\n

مصطفی سالاری با تقدیر از همراهی فرمانداران دولت تدبیر و امید در شهرستان عسلویه در پایان گفت:‌احداث 12 آب شیرین کن در سراسر استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم عملیات اجرایی آنها بزودی آغاز شود و در این خصوص دولت نیز خرید 100 میلیارد تومان از این آب شیرین کن ها را تضمین خواهد کرد. 

\n\n

آبرسانی نخل تقی 9

\n\n

مدیرکل آب و فاضلاب استان بوشهر نیز در این آیین با ارائه گزارشی ضمن تقدیر از استاندار و دستگاههای اجرایی استان و شهرستان عسلویه گفت : همت منطقه ویژه پارس در کمک به طرح آبرسانی شهر نخل تقی ستودنی بود که بجاست در این خصوص ازهمت مقامات صنعت نفت در حوزه ملی و منطقه ویژه پارس تقدیر بعمل آید.

\n\n

نخل تقی شهری در جنوب استان بوشهر که میزبان صنایع نفت و گاز می باشد و در محدوده منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار گرفته است و سال ها از داشتن آب آشامیدنی شبکه سراسری محروم بود که با همت مجموعه منطقه ویژه پارس و در راستای اجرای سیاست های وزارت نفت در توجه به مناطق ییرامونی صنایع نفت و گاز، مشکل آب آشامیدنی مردم شهر نخل تقی مرتفع شد.

\n\n

آبرسانی نخل تقی 7

\n\n

آبرسانی نخل تقی 10

\n\n

آبرسانی نخل تقی 14

\n\n

آبرسانی نخل تقی 1

\n\n

آبرسانی نخل تقی 15

\n\n

نخل تقی

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر