شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر، امروز(۴ مهر)، در نشست با اعضای ستاد ویژه رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان استان بوشهر  گفت: این فاجعه عظیم و بزرگ را به جهاناسلام و به ویژه خانواده های داغدار تسلیت می گوییم.\n \nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، وی افزود: از استان بوشهر تا کنون هفت نفر مفقود شده اند که امیدواریم سرنوشت آن ها هر چه سریعتر مشخص شود و اطلاع رسانی دقبق توسط رسانه ها در این زمینه صورت گیرد.\n \nسالاری تصریح کرد: مسئولان ذیربط در انتقال اطلاعات باید وارد شوند و خیلی از خانواده های نگران و چشم انتظار درگیر مشکلات ناشی از اطلاع رسانی نادرست نشوند.
کد خبر: ۱۵۰۶۲
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر، امروز(۴ مهر)، در نشست با اعضای ستاد ویژه رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان استان بوشهر  گفت: این فاجعه عظیم و بزرگ را به جهاناسلام و به ویژه خانواده های داغدار تسلیت می گوییم.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، وی افزود: از استان بوشهر تا کنون هفت نفر مفقود شده اند که امیدواریم سرنوشت آن ها هر چه سریعتر مشخص شود و اطلاع رسانی دقبق توسط رسانه ها در این زمینه صورت گیرد.
\n 
\nسالاری تصریح کرد: مسئولان ذیربط در انتقال اطلاعات باید وارد شوند و خیلی از خانواده های نگران و چشم انتظار درگیر مشکلات ناشی از اطلاع رسانی نادرست نشوند.
\n 
\nوی تصریح کرد: برای تسکین خانواده های نگران، مسئولان در دیدار و تماس با آن ها اهتمام ویژه داشته باشند.
\n 
\nاستاندار بوشهر گفت: در بخش‌های مختلف  استان بوشهر آمادگی خدمات رسانی به حادثه دیدگان در سرزمین منا را دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر