سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تعدادی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی سطح شهرستان ،توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان به عنوان صنوف نمونه معرفی شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط ستاد شهرستان در این رابطه گفت : بر اساس بازرسی هایی که پرسنل بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان بعمل آوردند ،تعدادی از صنوف تحت پوشش ،به دلیل رعایت موازین بهداشتی از لحاظ (بهداشت فردی،تجهیزات ،مواد غذایی،ساختمانی ) به عنوان صنف نمونه معرفی شده اند. 
کد خبر: ۱۵۴۵۳
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۴

فکرشهر: تعدادی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی سطح شهرستان ،توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان به عنوان صنوف نمونه معرفی شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط ستاد شهرستان در این رابطه گفت : بر اساس بازرسی هایی که پرسنل بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان بعمل آوردند ،تعدادی از صنوف تحت پوشش ،به دلیل رعایت موازین بهداشتی از لحاظ (بهداشت فردی،تجهیزات ،مواد غذایی،ساختمانی ) به عنوان صنف نمونه معرفی شده اند. 

\n\n

فاطمه حسینی همچنین افزود: با نصب پلاکاردهایی بر درب این صنوف در این خصوص اطلاع رسانی شده است . 

\n\n

وی در پایان اظهار داشت: توصیه میگردد ،تمامی مراکز عرضه موا غذایی با رعایت اصول و موازین بهداشتی ،در ارتقاء سلامتی جامعه ،نقش مهم و اثر گذاری را ایفا کنند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر