شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت 15 مهرماه روز روستا طرح هادی روستای ننیزک با حضور فرماندار دشتستان ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسولان و اهالی روستا نینیزک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین با تاکید بر نقش محوری روستاها در اقتصاد کشور ،گفت: روستاها یکی از کانون های خوب و بزرگ توسعه و عمران و آبادی درکشور به شمار می روند.
کد خبر: ۱۵۴۷۹
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: به مناسبت 15 مهرماه روز روستا طرح هادی روستای ننیزک با حضور فرماندار دشتستان ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسولان و اهالی روستا نینیزک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین با تاکید بر نقش محوری روستاها در اقتصاد کشور ،گفت: روستاها یکی از کانون های خوب و بزرگ توسعه و عمران و آبادی درکشور به شمار می روند.

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع در ادامه با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی در برنامه ششم توسعه  بصورت ویژه دیده شده است ، اظهارداشت: دولت تدبیر و امید برنامه های فراوانی در جهت عمران و آبادانی ،توسعه و رونق ،تثبیت جمعیت و تشویق مهاجرت به روستاها دارد .

\n\n

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز گفت: یکی از اقدامات مهم و ارزشمند بنیاد مسکن توسعه و عمران و آبادی در روستاهاست.

\n\n

مهندس حمیدرضا حیدری افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس تاکنون خدمات ارزشمند و ماندگاری را در حوزه روستایی استان بوشهر بر جای گذاشته است.

\n\n

شایان ذکر است این طرح به طول 390 متر و عرض 12متر با اعتباری یک میلیارد و 600میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر