پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تشکیل شورای هم اندیشی هنر در استان ها تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین نشست شورای هم اندشی هنر استان اصفهان گفت: این شورا تا کنون فقط در استان های اصفهان،‌ زنجان و بوشهر برگزار شده و باید همه استان های کشور نسبت به ظرفیت هنری خود این شورا را تشکیل دهند.\n\nآقای جنتی افزود:تشکیل شورای هم اندیشی هنر در استان ها حمایت از هنرمندان و استفاده ازتوانمندی آنها مهمترین هدف شورای هم اندیشی هنر است.
کد خبر: ۱۵۴۸۹
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تشکیل شورای هم اندیشی هنر در استان ها تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین نشست شورای هم اندشی هنر استان اصفهان گفت: این شورا تا کنون فقط در استان های اصفهان،‌ زنجان و بوشهر برگزار شده و باید همه استان های کشور نسبت به ظرفیت هنری خود این شورا را تشکیل دهند.

\n\n

آقای جنتی افزود:تشکیل شورای هم اندیشی هنر در استان ها حمایت از هنرمندان و استفاده ازتوانمندی آنها مهمترین هدف شورای هم اندیشی هنر است.

\n\n

وی گفت:مشاوره برای هماهنگی در برنامه های هنری استان،‌تقویت ارتباطات میان سازمانی، معرفی،‌حفظ و صیانت از آثار هنری و همفکری برای تقویت ارتباطات از اهداف مهم شورای هم اندیشی هنر است.

\n\n

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:‌برای حمایت از شورای هم اندیشی هنر و رشد بیشتر این شورا دو میلیارد ریال اعتبار در اختیار استاندار قرار خواهیم داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر