جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به ايجاد خانه ریاضیات در بوشهر گفت: خانه علوم های دیگر مورد نیاز نیز در استان ایجاد خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آیین تجلیل از برترین های خانه ریاضیات در بوشهر اظهار داشت: اهمیت علوم، خصوصا علوم ریاضی به عنوان پایه و مبنای تمامی علوم بسیار بالا است، چرا که موجب تقویت بنیه علمی و تحصیلی در جامعه می شود.\n\nوی با اشاره به مدرسه سعادت بوشهر بعنوان یکی از مطرح ترین مدارس کشور، افزود: به منظور رفع دو نیاز اساسی، این مدرسه در استان افتتاح شد که یکی از آنها ریاضیات، برای انجام تجارت و کارهای اقتصادی  و دیگری زبان بوده است.
کد خبر: ۱۵۴۹۲
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به ايجاد خانه ریاضیات در بوشهر گفت: خانه علوم های دیگر مورد نیاز نیز در استان ایجاد خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آیین تجلیل از برترین های خانه ریاضیات در بوشهر اظهار داشت: اهمیت علوم، خصوصا علوم ریاضی به عنوان پایه و مبنای تمامی علوم بسیار بالا است، چرا که موجب تقویت بنیه علمی و تحصیلی در جامعه می شود.

\n\n

وی با اشاره به مدرسه سعادت بوشهر بعنوان یکی از مطرح ترین مدارس کشور، افزود: به منظور رفع دو نیاز اساسی، این مدرسه در استان افتتاح شد که یکی از آنها ریاضیات، برای انجام تجارت و کارهای اقتصادی  و دیگری زبان بوده است.

\n\n

استاندار بوشهر عنوان کرد: امروز در رتبه بندی های کنکور در رشته زبان انگلیسی، استان بوشهر دارای جایگاه خوبی است چرا که موسسات آزاد در این استان شروع به فعالیت کردند و با استقبال خوب شهروندان نیز روبرو شدند.

\n\n

سالاری با بیان اینکه امیدواریم خانه ریاضیات هم در استان بوشهر موجب افزایش بنیه علمی در استان شود، گفت: از آغاز کار خانه ریاضیات در بوشهر شاهد استقبال خوب شهروندان بوده ایم.

\n\n

وی با عنوان اینکه خواهان فراگیر شدن خانه ریاضیات در استان و ارتباط بیشتر این موسسه با آموزش و پرورش هستیم، افزود: باید خانه ریاضیات با حفظ کیفیت از نظر کمیت نیز ارتقا یابد.

\n\n

به نوشته ی مهر، استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تقویت ریاضی موجب تقویت در تمامی رشته ها می شود، افزود: استان بوشهر در زمینه صنعت روز به روز در حال رشد است، لذا تقویت بنیه علمی در تامین نیروی مورد نیاز صنعت نیز تاثیرگذار است.

\n\n

سالاری با بیان اینکه هر فارغ التحصیل دانشگاه ، نیروی متخصص نیست، اظهار داشت: اگر بنیه علمی یک فرد فارغ التحصیل قوی باشد، می توان آن را فرد متخصص در رشته تحصیلی دانست.

\n\n

وی با عنوان اینکه باید دسترسی به این موسسات برای همه مردم استان آسان باشد، عنوان کرد: انتخاب مدرسین خوب و استفاده از تجارب استانهای موفق موجب موفقیت در این راه می شود.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: از هر برنامه ای در استان که براى افزایش و تقویت بنیه علمی باشد، حمایت می کنیم و بعد از گسترش خانه ریاضیات در استان ، خانه علوم های دیگر نیز راه اندازی خواهیم کرد.

\n\n

سالاری با بیان اینکه اگر در کشور جزو استانهای آخر در رتبه بندی کنکور نبودیم اکنون باید برنامه های بلند مدت برای دانش آموزان دبستان برگزار می کردیم،گفت:اما اکنون با وضعیت بد استان در رتبه بندی کنکور سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی شده که برنامه کوتاه مدت از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر