دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت:ورود شوراها به فعالیت سیاسی سبب زیر سوال رفتن وظیفه آنها می شود از این رو آنها بعنوان خدمت کنندگان به مردم باید از فعالیت سیاسی دوری کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح اله حقیقی روز دوشنبه درنشست با اعضای شورای اسلامی استان بوشهرافزود: شوراها باید اختلافات را درون خود حل کنند و همواره رویکردشان ایجاد اتحاد و همدلی باشد.\n\nوی یادآورشد: ارائه گزارش کارهای انجام شده توسط شوراها به مردم و همچنین استفاده از تجربه استان های موفق باید همواره در دستور کار این نهاد مدنی باشد.
کد خبر: ۱۵۶۲۶
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت:ورود شوراها به فعالیت سیاسی سبب زیر سوال رفتن وظیفه آنها می شود از این رو آنها بعنوان خدمت کنندگان به مردم باید از فعالیت سیاسی دوری کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح اله حقیقی روز دوشنبه درنشست با اعضای شورای اسلامی استان بوشهرافزود: شوراها باید اختلافات را درون خود حل کنند و همواره رویکردشان ایجاد اتحاد و همدلی باشد.

\n\n

وی یادآورشد: ارائه گزارش کارهای انجام شده توسط شوراها به مردم و همچنین استفاده از تجربه استان های موفق باید همواره در دستور کار این نهاد مدنی باشد.

\n\n

معاون استانداری بوشهر گفت: تاکنون 65 سازمان مردم نهاد در این استان ثبت شده و تا چند ماه آینده این شمار به حدود یکصد سازمان خواهد رسید.

\n\n

حقیقی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به فعالیت سازمان های مردم نهاد اهتمام ویژه ای دارد و همین امر سبب سرعت بخشی در ثبت آنها شده است.

\n\n

وی یادآورشد: تا قبل از دولت تدبیر و امید شمار سازمان های مردم نهاد ثبت شده در استان بوشهر 16 سازمان بود که این شمار در حال حاضر به 65 سازمان افزایش یافته است.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ادامه داد: برای استفاده از ظرفیت های استان بوشهر 12 اتاق فکر تشکیل شده که این شمار اتاق فکر در کنار اندیشکده توسعه استان که بتازگی راه اندازی شده می تواند به توسعه استان بوشهر کمک و روند آن را شتاب ببخشد.

\n\n

حقیقی یادآورشد: در موضوع مصوبه استخدام 50 درصد نیروی بومی در پارس جنوبی نیز با مشکل کمبود نیروی متخصص مواجه بودیم که این امر با تفاهم نامه های منعقد شده با سازمان انرژی اتمی و وزارت نفت برای آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز شرکت ها برطرف خواهد شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی اظهار کرد: در ارتباط با بانوان سرپرست خانوار نیز در حال کامل کردن بانک اطلاعاتی آنها هستیم تا بتوانیم از این طریق زمینه حمایت لازم از آنها را فراهم کنیم.

\n\n

حقیقی در ارتباط با فعالیت های صورت گرفته در زمینه تامین امکانات تفریحی مورد نیاز بانوان استان نیز یادآور شد: با احداث زمین های چمن ورزشی در روستاها ظرفیت استفاده بانوان از سالن های ورزشی موجود در استان افزایش می یابد.

\n\n

وی یادآور شد: تدابیر لازم برای برگزاری المپیاد ورزشی یک هفته ای ویژه بانوان استان بوشهر صورت گرفته و پس از برنامه ریزی های لازم برگزار خواهد شد.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: احداث مجتمع ورزشی تفریحی ویژه بانوان نیز از جمله اقدام لازم برای فراهم کردن زمینه تفریح بانوان است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

\n\n

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی استان همواره در دستور کار این شورا قرار دارد.

\n\n

اصغر گورکی با تاکید بر اهمیت دیدار شوراها با مدیران دستگاه های اجرایی افزود: در نشست هایی که تاکنون با مدیران برگزار شده نمایندگان شوراهای اسلامی هر شهرستان با اطلاعات کاملی که از مشکل های حوزه خود دارند بخوبی آنها را منتقل کرده اند که نتیجه های مثبتی نیز دربر داشته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر