سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حوزه علمیه بوشهر روند موفقی طی می‌کند وبا تلاش‌های صورت گرفته در آینده باید این استان قطب حوزوی خلیج فارس باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهر خورموج با تقدیر از دست‌اندرکاران احداث این ساختمان، اظهار کرد: در حال حاضر استان بوشهر در سطح کشور در تقوا، اخلاص، ولایت‌مداری و جدیت در تحصیل زبانزد است.
کد خبر: ۱۵۶۵۰
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حوزه علمیه بوشهر روند موفقی طی می‌کند وبا تلاش‌های صورت گرفته در آینده باید این استان قطب حوزوی خلیج فارس باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهر خورموج با تقدیر از دست‌اندرکاران احداث این ساختمان، اظهار کرد: در حال حاضر استان بوشهر در سطح کشور در تقوا، اخلاص، ولایت‌مداری و جدیت در تحصیل زبانزد است.

\n\n

وی افزود: هم اکنون طلاب این استان در زمینه پژوهش و تالیفات کارهای خوبی انجام داده‌اند و این آغاز راه است و باید تا ۱۰ سال آینده در حوزه خلیج فارس استان بوشهر قطب حوزوی باشد.

\n\n

به نوشته ی مهر، صفایی بوشهری با اشاره به اینکه طلاب استان بوشهر بخش مهمی فرهنگ جهان را با هدایت های مقام معظم رهبری مدیریت می کند، تصریح کرد: تمام اعمال و امورات طلاب زیر نظر امام زمان(عج) است و خدا  نکند خلافی سر بزند و اشتباهی کنیم.

\n\n

وی افزود: اگر می‌خواهیم در دنیا محبوب خدا باشیم باید در ایمان، تقوا و اخلاص سرآمد باشیم به‌ویژه طلاب که الگوهای جامعه هستند.

\n\n

صفایی بوشهری ادامه داد: اگر انسان با خدا باشد و هیچ چیزی نداشته باشد همه چیز را دارد چون خدا را دارد و اگر همه چیز را داشته باشد ولی خدا را نداشته باشد هیچ چیز را ندارد چون خدا را ندارد.

\n\n

وی بیان کرد: انسان شریف کسی است که با خدا است و قلبش از ایمان به خدا و تمام زندگی با رضایت خدا و دستورات خدا ادا می کند آن وقت خدا دست او را می گیرد و زندگیش خدایی می کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر