دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: مردم از قیمت میوه در بوشهر ناراضی هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع)، اظهار داشت: در مراسمات محرم باید به پیام قیام عاشورا توجه کرد.\n\nوی افزود: ادارات نیز در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های محرم مشارکت کرده و به‌ویژه در تجمع‌های مردمی هیئت‌های مذهبی را کمک کنند، زیرا این تجمع‌ها موجب بازتاب خوبی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۹۸
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: مردم از قیمت میوه در بوشهر ناراضی هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع)، اظهار داشت: در مراسمات محرم باید به پیام قیام عاشورا توجه کرد.

\n\n

وی افزود: ادارات نیز در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های محرم مشارکت کرده و به‌ویژه در تجمع‌های مردمی هیئت‌های مذهبی را کمک کنند، زیرا این تجمع‌ها موجب بازتاب خوبی در جامعه می‌شود.

\n\n

فرماندار بوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال جاری، عنوان کرد: در مراسمات مذهبی استفاده ابزاری و جناحی کار پسندیده‌ای نیست و مسئولان برگزار کننده برنامه‌ها باید به این مسئله توجه داشته باشند.

\n\n

هیئت‌ها از انجام رفتارهای نامناسب بپرهیزند

\n\n

ابراهیمی با بیان اینکه برخی هیئت‌ها رفتارهایی را انجام می‌دهند که در دیدن وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مراجع نیز چنین رفتارهایی را منع کرده‌اند.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با اشاره به اشتباهی که در اعزام اجساد به بوشهر وجود داشت، گفت: در تهران بنا به بررسی‌های صورت گرفته در عربستان و به دلیل هرچه سریعتر رسیدن اجساد به شهرهایشان آزمایشی انجام نشد و به همین دلیل این مشکل به وجود آمد و مسئولان استانی هیچ نقشی نداشته‌اند.

\n\n

فرماندار بوشهر با ابزار خوشحالی از تصویب توافق برجام در مجلس، خاطرنشان کرد: این توافق بیانگر عظم راسخ دولت برای رسیدگی به اهداف و رفع مشکلات مردم است.

\n\n

وی به هتاکی‌هایی در فضای مجازی در زمینه توافقات اشاره کرد و گفت: افراد هتاک در فضای مجازی هیچ حریم و حدودی رعایت نمی‌کنند اما این رفتارها مانع فعالیت‌ها و موفقیت‌های دولت را نخواهد شد.

\n\n

ابراهیمی با بیان اینکه باید در جامعه رفتار اسلامی را مد نظر قرار دهیم و قضاوت‌های غلط را دخیل نکنیم، افزود: همه تمهیدات برای برگزاری یک انتخابات سالم صورت گرفته است.

\n\n

انتقاد از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

\n\n

وی با اشاره به اینکه کسی که قرار است قانون وضع کند، نباید بی‌قانونی کند، بیان کرد: تبلیغات زود هنگام و فعالیت‌های مستقیم دستگاه‌های اجرایی قانونی نیست و همه باید از یک قانون پیروی کنند.

\n\n

فرماندار بوشهر با بیان نارضایتی مردم از قیمت‌های میوه و تربار در بوشهر، اظهار کرد: راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار و بازارهای محلی از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای حل این مشکل برنامه‌ریزی شده است.

\n\n

ابراهیمی همچنین از برگزاری مراسم شهید عاشوری در بوشهر خبر داد و عنوان کرد: شهید عاشوری جزو روحانیون بزرگوار استان بودند که برگزاری مراسم بزرگداشت کمک بسیاری به شناساندن این شهید در جامعه می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر