يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ یادداشت ارسالی خوانندگان؛
فکرشهر: چند سالی هست که شاهد پدیده هایی شوم در والیبال شهر برازجان هستیم و به مسئولین محترم ورزش مباحث را انتقال داده ایم اما متاسفانه برخورد که نمی کنند هیچ، حمایت هم می کنند...
کد خبر: ۱۵۷۰۸
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

فکرشهر - سیدعبدالله موسوی نژاد: چند سالی هست که شاهد پدیده هایی شوم در والیبال شهر برازجان هستیم و به مسئولین محترم ورزش مباحث را انتقال داده ایم اما متاسفانه برخورد که نمی کنند هیچ، حمایت هم می کنند.

\n\n

نمی دانم چه کسی جواب حقوق ضایع شده بازیکنان و مربیانی که با تمام وجود در این رشته ورزشی فعالیت نموده اند را خواهد داد.

\n\n

بی عدالتی و تبعیض در والیبال برازجان بیداد می کند و اکثر مسئولین گواه موضوع هستند اما سکوت نموده اند. سکوت به چه قیمتی؟ شاید مسئولین محترم سکوت را تدبیر خود می دانند؟ اما بی شک سکوت آن ها جز خیانتی به ورزشکاران شهرستان که حق آن ها خورده و پایمال شده نیست.

\n\n

اینجانب و سایر عزیزانی که در این عرصه فعالیت می کنیم چندین بار نزد مسئولین شهرستان خواهان عدالت و جلوگیری از تبعیض و بی عدالتی بوده ایم اما هنوز که هنوز است نتوانسته اند بعد از چهار سال یک جلسه ای برگزار کنند تا حداقل این اختلاف و شکاف بزرگی که در برازجان بین فعالان والیبال این شهر ایجاد شده را محدود کنیم و به فکر آینده والیبال شهری که زبانزد در این عرصه بوده باشیم.

\n\n

وقتی که هدف پیشرفت و پیشبرد والیبال، جای خود را به هدف های دیگر داده است نتیجه آن البته این می شود.

\n\n

چند مورد از مسائل ایجاد شده توسط متولیان والیبال شهرستان در حق سایر باشگاه ها را خدمتتان عرض می کنم:

\n\n

1-    آیا تنها باشگاه رسمی والیبال شهرستان حق یک ساعت وقت تمرین در سالن هیات والیبال را ندارد در صورتی که تیمی دیگر بیش از 20 ساعت آن را در اختیار دارد.
\n2-    چرا بازیکنان یک تیم حق حضور در مسابقات منتخب شهر، شهرستان و استان را دارند اما بازیکن تیم های دیگر ندارند.
\n3-    آیا این عدالت است که در مسابقات استانی از اینجانب به عنوان مربی و بازیکنان باشگاه های دیگر استفاده کنند اما در اعزام کشوری اطلاعی ندهند و بازیکنانی را که حق آن ها نبوده با خود ببرند؟ این در حالی است که اعزام ها با بودجه هیات استان و شهرستان می باشد.
\n4-    چرا باید بازیکنان و مربیان چهار سال انتظار مسابقات شهرستانی را بکشند؟
\n5-    آیا باشگاه های متعددی شروع به فعالیت کنند به سود والیبال این شهر نیست؟ یا هر باشگاهی که شروع به فعالیت کرد باید آنقدر علیه آن زد تا رو به تعطیلی برود.
\n6-    چرا کسی الان جوابگوی والدین ورزشکارانی که از زندگی خود زده اند و چهار سال است مرتب مشغول تمرین کردن هستند و از روستاهای دور افتاده و شهرستان های دیگر به برازجان آمده اند تا پیشرفت کنند را نیست؟ چون والدین آن ها مرتب با من تماس می گیرند و طلب حق خود را می کنند.
\nالبته موارد دیگری نیز هست که به جهت خویشتنداری از ذکر آن ها خودداری می کنم.
\nمسئولین محترم والیبال فکر نکنند که توانایی پیگیری و گرفتن حق خود را نداریم، فقط و فقط خویشتندای می کنیم و می گوییم شاید اداره ورزش و جوانان خودمان مسائل را حل کنند واگرنه طوماری که با امضای والیبالیست ها و خانواده های آن ها تهیه شده را به وزارت ورزش و جوانان تحویل داده و تا آخر پای حق می ایستیم.
\nدر پایان از همه عزیزانی که در امر ورزش قدم مثبت برمی دارند تقدیر و تشکر عرض نموده و دست تک تک آن ها را می بوسیم و از مسئولین محترم شهرستان خواهان تسریع در پیگیری مطالبات به حق ورزشکاران هستیم.
\nتوضیحات فکرشهر: سیدعبدالله موسوی نژاد داور و مربی باشگاه والیبال ستارگان دشتستان با 14 سال سابقه کار می باشد و به نظر می رسد اختلافات درونی هیات والیبال بالا گرفته و به جز یکی از باشگاه ها، برای فعالیت سایرین مشکلاتی ایجاد شده است. متن فوق به قلم موسوی نژاد بدون دخل و تصرف و به عنوان گلایه و درد و دل یکی از اهالی والیبال دشتستان منتشر شده است و به نظر می رسد اهالی به خوبی از آن چه در این متن آمده اطلاع دارند.

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر