دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور باشکوه مردم و مسئولان، هفتمین یادواره شهدای فاریاب دشتستان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، صبح امروز و همزمان با عزاداری سالار شهیدان، عاشوراییان استان بوشهر و شهرستان دشتستان در آیین هفتمین یادواره شهدای والامقام منطقه فاریاب دشتستان شرکت کردند.\n\nفرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در این آیین با تسلیت ایام عاشورای حسینی اظهار داشت: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و تبیین ابعاد این حماسه عظیم امری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۱۵۹۴۱
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: در آیینی با حضور باشکوه مردم و مسئولان، هفتمین یادواره شهدای فاریاب دشتستان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، صبح امروز و همزمان با عزاداری سالار شهیدان، عاشوراییان استان بوشهر و شهرستان دشتستان در آیین هفتمین یادواره شهدای والامقام منطقه فاریاب دشتستان شرکت کردند.

\n\n

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در این آیین با تسلیت ایام عاشورای حسینی اظهار داشت: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و تبیین ابعاد این حماسه عظیم امری لازم و ضروری است.

\n\n

\n\n

سردار مرتضی صفاری افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با تاسی از سرور و سالار شهیدان جهان، حضرت امام حسین (ع) در برابر دشمنان ایستادند و با افتخار به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی در شرایط کنونی با تبلیغات و با جنگ فرهنگی در صدد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای جوانان هستند که باید در این مسیر مقابله کنیم.

\n\n

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) خاطر نشان کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و الگو گرفتن از این عزیزان امری لازم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در تهاجم فرهنگی است.

\n\n

صفاری گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا گامی در راستای پاسداشت ارزش‌ها و معنویات است و باید این گونه برنامه‌ها تداوم یابد.

\n\n

در این مراسم، برنامه‌های متنوعی در پاسداشت و زنده نگه داشتن شهدای والامقام برگزار شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر