يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
طی 24 ساعت گذشته در سواحل بوشهر؛
فکرشهر: طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد غرق شدگی در سواحل استان بوشهر گزارش شده که از این موارد، یک مرد جوان و یک زن به کام مرگ فرو رفتند...
کد خبر: ۱۶۰۶۳
پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد غرق شدگی در سواحل استان بوشهر گزارش شده که از این موارد، یک مرد جوان و یک زن به کام مرگ فرو رفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر پیرامون این موضوع گفت: غرق شدن 4 جوان و فوت جوان 30 ساله در سواحل بنک در شهرستان کنگان رخ داده است.

\n\n

سید مجید حسینی اظهار داشت: جوان 30 ساله دوراهکی به‌نام محسن احمدی که به همراه دوستان خود برای شنا کردن به ساحل شهر بنک رفته بود، به دلیل بالا آمدن آب دریا و عدم آشنایی به فنون شنا دچار غرق‌شدگی شد.

\n\n

وی افزود: به‌دنبال تماس با اورژانس 115 شهرستان کنگان، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بعد از اقدامات اولیه پزشکی در محل، این جوان را به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اعزام کردند.

\n\n

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از مرگ این جوان خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه عصر امروز این جوان که از شب گذشته تا عصر امروز در حالت کمای مغزی در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بستری بود درگذشت.

\n\n

یکی از شاهدان عینی که در محل حادثه حضور داشت نیز به فارس گفت: این جوان به همراه 4 نفر از دوستان خود در حال شنا کردن بودند که همگی آنها غرق شدند.

\n\n

محمد دوراهکی افزود: با تلاش کسانی که در کنار ساحل شهر بنک بودند، بلافاصله این 4 جوان از آب بیرون کشیده شدند اما متاسفانه حال یکی از آن ها وخیم بود که عصر امروز نیز فوت کرد و 3 نفر دیگر نیز بعد از چند ساعت بستری شدن در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ترخیص شدند و در حال حاضر همگی آنها در سلامت کامل هستند.

\n\n

همچنین عصر چهارشنبه، فرمانده انتظامی گناوه گفت که یک زن در ساحل این بندر غرق شد و جان خود را از دست داد.

\n\n

سرهنگ اکبر قاسمی علت مرگ این زن را که همراه با بستگان خود درحال شنا کردن بود را غرق شدگی ذکر کرد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، براساس شنیده ها این زن ساکن این بندر نبوده و غیربومی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این چندمین مورد غرق شدگی طی ما های اخیر در سواحل استان بوشهر می باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر