دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز چهارشنبه که نخستین بارش پاییزی دراین استان شکل گرفته تاکنون شهرهای بوشهر و خارگ با ...
کد خبر: ۱۶۱۳۴
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز چهارشنبه که نخستین بارش پاییزی دراین استان شکل گرفته تاکنون شهرهای بوشهر و خارگ با 84.2 و 87.6 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در میان شهرهای این استان تجربه کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی افزود: میزان بارش در شهرهای گناوه، دیلم، برازجان، و دیرنیز به ترتیب 75.1، 42.4، 4.6 و 1.6 میلی متر گزارش شده است.

\n\n

وی بیان کرد: با تداوم شرایط ناپایداری جوی در استان بوشهر برای امروز (شنبه) و فردا در برخی از مناطق این استان احتمال وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی می شود. 

\n\n

مساعدی افزود: برای 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی می شود.

\n\n

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد بیشتر از سمت شمال غربی تا شما شرقی است و سرعت آن نیز بین 16 تا 44 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود که در برخی از ساعت ها به بیش از 60 کیلومتر نیز خواهد رسید.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بیشترین سرعت وزش باد نیز در 24 ساعت گذشته در شهرهای خارگ و بوشهر با 80 کیلومتر در ساعت گزارش شده است. 

\n\n

مساعدی بیان کرد: برای 24 ساعت آینده نیز ارتفاع موج در خلیج فارس بین 90 تا 180 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود که در برخی از ساعت ها به بیش از 250 کیلومتر نیز در ساعت خواهد رسید.

\n\n

وی ادامه داد: با این شرایط دریانوردان برای تردد در دریا باید نکته های ایمنی را رعایت کنند.

\n\n

مساعدی به ایرنا گفت: در 24 ساعت گذشته مردم شهرهای جم و برازجان با 18 و 23 درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

\n\n

وی یادآور شد: در این مدت بیشترین و کمترین میزان رطوبت نیز در شهرهای گناوه و عسلویه به ترتیب 100 و 23 درصد گزارش شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر