يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مجموع بدهی بیمه‌ها به دانشگاه از ابتدای سال جاری تا شهریورماه ۴۷۲ میلیارد ریال است.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، علیرضا رئیسی تجمیع بیمه‌ها را اقدامی شایسته در نظام سلامت دانست و گفت: یکی از مشکلات عمده ما در اجرای طرح تحول سلامت ضعف در سیستم پرداخت بیمه‌ها هستند بر همین اساس بر تجمیع بیمه‌ها تاکید داریم.
کد خبر: ۱۶۳۸۳
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مجموع بدهی بیمه‌ها به دانشگاه از ابتدای سال جاری تا شهریورماه ۴۷۲ میلیارد ریال است.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، علیرضا رئیسی تجمیع بیمه‌ها را اقدامی شایسته در نظام سلامت دانست و گفت: یکی از مشکلات عمده ما در اجرای طرح تحول سلامت ضعف در سیستم پرداخت بیمه‌ها هستند بر همین اساس بر تجمیع بیمه‌ها تاکید داریم.

\n\n

رئیسی یکی از نقاط آسیب پذیر در اجرای طرح تحول سلامت را عدم پرداخت به موقع بیمه‌ها دانست و افزود: از آنجا که سیاست گذاری اجرای این طرح در دو وزارتخانه متفاوت صورت می‌گیرد و این موضوع ما را با مشکل دریافت مطالبات مواجه می کند.

\n\n

وی در رابطه با مطالبات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از سازمان‌های بیمه‌گر افزود: مجموع بدهی بیمه‌ها به دانشگاه از ابتدای سال جاری تا شهریورماه ۴۷۲ میلیارد ریال است این درحالی است که مبلغ پرداخت شده از سوی بیمه‌ها تنها کمتر از ۲۰ درصد بوده است.

\n\n

دکتر رئیسی بیان کرد: در حال حاضر بدهی بیمه‌ها تا پایان اسفندماه ۹۳ از سوی سازمان‌های بیمه‌گر تسویه شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر