يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  مدیرجهاد کشاورزی گناوه گفت: بارندگی شدید همراه با تندباد و تگرک دو روز اخیر به واحدهای دامی و کشاورزی دراین شهرستان خسارت وارد کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسن موسوی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین ارتباط 12 واحد از مجتمع پرواربندی الغدیر روستای چهارروستایی و برخی روستاهای دیگر دچار خسارت شدند که بیشترین آن از ناحیه سقف واحدهای انبار علوفه و دام بوده است.\nوی اضافه کرد: همچنین به 50 هکتار از مزارع سبزی و صیفی در روستاهای چهارمحال، چهاربرج، مال محمود و جام علی بخش ریگ و جاده های بین مزارع نیز خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۱۶۵۴۲
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

فکرشهر:  مدیرجهاد کشاورزی گناوه گفت: بارندگی شدید همراه با تندباد و تگرک دو روز اخیر به واحدهای دامی و کشاورزی دراین شهرستان خسارت وارد کرد.
\n
\nبه گزارش فکرشهر، سید حسن موسوی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین ارتباط 12 واحد از مجتمع پرواربندی الغدیر روستای چهارروستایی و برخی روستاهای دیگر دچار خسارت شدند که بیشترین آن از ناحیه سقف واحدهای انبار علوفه و دام بوده است.
\nوی اضافه کرد: همچنین به 50 هکتار از مزارع سبزی و صیفی در روستاهای چهارمحال، چهاربرج، مال محمود و جام علی بخش ریگ و جاده های بین مزارع نیز خسارت وارد شده است.
\nمدیرجهادکشاورزی گناوه بیان کرد: پس از دریافت گزارش این حادثه، به همراه کارشناسان به محل عزیمت و از نقاط خسارت دیده بازدید شد.
\nوی افزود: کارشناسان این مدیریت درحال تکمیل خسارت وارده هستند که پس از آماده شدن در اختیار مدیریت بحران این شهرستان قرار می گیرد.
\nموسوی گفت: نزول رحمت الهی در فصل زراعی جاری، شور و شعف در بین کشاورزان و بهره برداران را دوچندان کرده و تاکنون نزدیک به یکهزار و 600 تن بذر گندم برای کشت در بین کشاورزان توزیع شده است.
\nدر دو روز اخیر در شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 59 میلی متر باران بارید.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر