شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: 130 کارآموز فنی وحرفه ای دشتستانی درسال جاری درمجموعه انرژی پارس جنوبی مشغول به کار شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، ارسلان زارع در بازدید از از مرکز فنی و حرفه ای دشتستان افزود: اشتعال زایی جوانان کارآموز دشتستانی با همکاری و مشارکت فنی وحرفه ای و مجموعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صورت گرفته است و خواستار استمرار این طرح ها هستیم.\n\nوی اضافه کرد: برای حمایت از اشتغال و مهارت آموزی جوانان دشتستانی تمام همت و تلاش خود را بکار می بریم.
کد خبر: ۱۶۵۹۷
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: 130 کارآموز فنی وحرفه ای دشتستانی درسال جاری درمجموعه انرژی پارس جنوبی مشغول به کار شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، ارسلان زارع در بازدید از از مرکز فنی و حرفه ای دشتستان افزود: اشتعال زایی جوانان کارآموز دشتستانی با همکاری و مشارکت فنی وحرفه ای و مجموعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صورت گرفته است و خواستار استمرار این طرح ها هستیم.

\n\n

وی اضافه کرد: برای حمایت از اشتغال و مهارت آموزی جوانان دشتستانی تمام همت و تلاش خود را بکار می بریم.

\n\n

رئیس فنی وحرفه ای دشتستان ادامه داد: نزدیک به 295 کارآموز در مراکز فنی و حرفه ای دشتستان در رشته های جوشکاری، برق، معماری، عمران، اتومکانیک، کشاورزی، کارآفرینی، صنایع دستی و کیف دوزی فعالیت دارند.

\n\n

هادی توسلی افزود: به مهارت آموزان مشاغل خانگی تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر