دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه، رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی شهرستان عسلویه معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه، رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی شهرستان عسلویه معارفه و تیران جاسم‌زاده به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.\n\nمتولی‌دار شدن و لایه‌روبی اسکله‌های عسلویه
کد خبر: ۱۶۷۹۹
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه، رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی شهرستان عسلویه معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه، رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی شهرستان عسلویه معارفه و تیران جاسم‌زاده به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

\n\n

متولی‌دار شدن و لایه‌روبی اسکله‌های عسلویه

\n\n

فرماندار عسلویه در این آیین با تاکید بر این که زندگی مردم و گذران امورات آنها به دریا وابسته است تصریح کرد: با پیگیرهای صورت گرفته با سازمان بنادر، دریا‌نوردی و کشتیرانی استان، بعد از سال‌ها این اداره متولی امورات اسکله‌های شهرستان خواهد شد تا خدمت‌رسانی به مردم شتاب بیشتری به خود بگیرد.

\n\n

عبدالله نادری با اشاره به مشکل قایق‌ها و لنج‌ها برای پهلو گرفتن در اسکله، تخلیه و بارگیری به خاطر نیاز به لایه‌روبی گفت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر، همچنین توافق‌های صورت گرفته، لایه‌روبی تا پایان سال جاری توسط سازمان بنادر دریانوردی و کشتیرانی عملیاتی و انجام می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی افزود: به خاطر پایین بودن سیستم ایمنی و اطفاء حریق، افزایش ضریب ایمنی در اسکله‌های شهرستان تا پایان سال توسط سازمان بنادر و کشتیرانی استان انجام خواهد شد.

\n\n

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز اظهار داشت: محمود حکانی (مدیر سابق اداره بندر عسلویه) در مدت فعالیت خود در این بندر، عملکرد خوبی داشت و اقدامات ارزشمندی در توسعه بندر انجام داد.

\n\n

محمد راستاد افزود: مدیر جدید این بندر (جاسم‌زاده) نیز از نیروهای توانمند در بنادر و دریانوردی استان به شمار می‌رود و امیدوار هستیم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این مجموعه باشیم.

\n\n

وی یادآور شد: بندر عسلویه نیازمند توسعه و پیشرفت بیشتر است و باید همه دست به دست هم بدهیم تا شاهد موفقیت در این منطقه باشیم.

\n\n

در این آیین، با تقدیر از تلاش‌های محمود حکانی (رئیس سابق اداره بندر عسلویه)، تیران جاسم‌زاده به عنوان رئیس جدید این سازمان در بندر عسلویه معرفی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر