يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان به خوبی اجرا شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر ارسلان زارع افزود: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، همه مراحل اجرایی این طرح در شهرستان دشتستان تاکنون موفقیت آمیز بوده و زمینه کاهش هزینه‌های مردم، پیشگیری از انتقال بیماران به مرکز استان و یا شیراز را فراهم آورده است.
کد خبر: ۱۶۸۷۵
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان به خوبی اجرا شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر ارسلان زارع افزود: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، همه مراحل اجرایی این طرح در شهرستان دشتستان تاکنون موفقیت آمیز بوده و زمینه کاهش هزینه‌های مردم، پیشگیری از انتقال بیماران به مرکز استان و یا شیراز را فراهم آورده است.

\n\n

این مقام مسئول اظهار داشت: نظام سلامت یکی از محو‌ری‌ترین مباحث در توسعه انسانی همه جوامع و کشورهاست و به همین منظور بسیاری از کشورهای در حال توسعه در سال‌های اخیر در حوزه‌ سلامت خود تغییراتی را انجام دادند.

\n\n

دکتر زارع اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به منظور پاسخگویی بهتر به نیازهای جامعه و ارتقای بهبود نظام ســلامت، طرح تحول نظام سلامت را در دستور کار خود قرار داد .

\n\n

فرماندار شهرستان دشتستان تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت با رویکرد ایجاد انصاف و عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و ارتقای کیفیت خدمات و مساعدت مالی به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر با تدبیر دکتر روحانی آغاز و همواره مورد حمایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

\n\n

وی اضافه کرد: مردم فهیم ایران از این طرح ارزشمند استقبال نموده و جامعه پزشکان و حوزه سلامت نیز همکاری‌های بی دریغی برای اجرای این طرح موفق داشته‌اند.

\n\n

مردم از کلینیک و درمانگاه تخصصی شهرستان دشتستان رضایت دارند

\n\n

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط دایره ارزیابی و رسیدگی به شکایات فرمانداری دشتستان و همچنین بخشداری‌های تابعه، مردم از کلینیک و درمانگاه تخصصی رضایت دارند.

\n\n

دکتر ارسلان زارع خاطرنشان کرد: یکی از دلایل رضایتمندی مردم از طرح تحول نظام سلامت حضور متخصصان و افزایش امکانات و تجهیزات کلینیک و درمانگاه تخصصی بوده که در ارایه کیفیت خدمات نقش آفرین بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر