شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: کاندیداهای احتمالی و طرفداران آنها برای حذف رقیب و تخریب آنها خدمات نظام را نادیده نگیرند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به اینکه هفتم اسفند ماه سال جاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، اظهار کرد: این انتخابات مهم و سرنوشت ساز از بیستم آذر ماه بصورت رسمی آغاز می شود و قطعا این موضوع در سطح داخل و خارج کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۱۶۸۸۹
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: کاندیداهای احتمالی و طرفداران آنها برای حذف رقیب و تخریب آنها خدمات نظام را نادیده نگیرند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به اینکه هفتم اسفند ماه سال جاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، اظهار کرد: این انتخابات مهم و سرنوشت ساز از بیستم آذر ماه بصورت رسمی آغاز می شود و قطعا این موضوع در سطح داخل و خارج کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

\n\n

وی افزود: انشاالله انتخابات پیش رو را با همکاری مجریان و دستگاه های نظارتی با قدرت شروع و با سرافرازی به اتمام خواهیم رساند.

\n\n

مهرجو

\n\n

مهرجو با بیان اینکه اساس و ملاک برگزاری انتخابات توسط مجریان قانون است، یادآور شد: انشاالله با تعامل و همدلی همه مدیران، انتخاباتی قانون مند، رقابتی و همچون گذشته سالم و پرشور تر برگزار کنیم و لازمه انتخابات پرشور و باشکوه حضور همه سلیقه های سیاسی در چارچوب نظام است.

\n\n

وی بر فراهم آوردن زمینه مشارکت پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تاکید کرد و گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم از آرای مردم صیانت کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

\n\n

مهرجو بیان کرد: در اجرای ماده ۱۱ قانون انتخابات، کلیه دستگاه های اجرایی نیروهای انسانی مورد نیاز و تجهیزات اداری در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

\n\n

وی بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدها تاکید کرد و گفت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان اندیشیده شده است.

\n\n

مهرجو همچنین از تشکیل ستاد انتخابات و کمیته های مربوطه در فرمانداری شهرستان دشتی و رصد تحرکات انتخابات خبر داد.

\n\n

شهرداران به زیر ساخت های شهرستان توجه کنند

\n\n

مهرجو خاطر نشان کرد: ما به عنوان خدمتگزارن مردم باید با عملکرد صحیح اعتماد مردم نسبت به نظام را بالا ببریم و نباید در انجام وظایفمان کوتاهی کنیم.

\n\n

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸ درصد روستاهای شهرستان به لحاظ زیرساختی و زیربنایی بهره مند هستند، گفت: در گذشته اکثر روستاهای شهرستان مشکل آب داشته که با تلاش های صورت گرفته و عنایت دولت و استاندار بوشهر بخش وسیعی از این مشکلات با بهره برداری از مجتمع های آبرسانی مرتفع شد.

\n\n

مهرجو بیان کرد: دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته موفقیت های خوبی در بخش های مختلف به ویژه هسته ای با پشتوانه مقام معظم رهبری، ایستادگی ملت شریف ایران و درایت رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده کسب کرده است.

\n\n

وی اضافه کرد: با تصویب برجام حقانیت نظام به اثبات رسید و پروژه ایران هراسی که دست پخت رژیم صهیونیستی و سازمان های جاسوسی بود با شکست مواجه شد

\n\n

به نوشته ی مهر، فرماندار شهرستان دشتی اظهار داشت: دولت در بخش عمران نیز اقدامات ارزنده ای انجام داده است و در سطح شهرستان نیز در بخش راهداری، بهداشت و درمان، منابع آب و عمران شهری و روستایی کارهای خوبی صورت گرفته است.

\n\n

وی افزود: در فصل عمران شهری و روستایی علاوه بر تامین اعتبار از محل تملک دارایی ها از محل ارزش افزوده و آلایندگی با عنایت استاندار بوشهر نیز اعتبارات به شهرداری ها و دهیاری ها تزریق شده است که نیاز است شهرداران به زیرساخت های شهرستان توجه ویژه کنند تا شاهد توسعه بیشتر باشیم.

\n\n

مهرجو همچنین ضمن تبریک هفته بسیج و پنجم آذر ماه سالروز صدور تاریخی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج اظهار کرد: بسیج توانسته ابهت قدرت های جهان را در هم بشکند و موفقیت نظام در عرصه بین المللی به عنوان بازیگر اصلی مرهون تفکر و اندیشه بسیجی است.

\n\n

وی بر برگزاری باشکوه برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود:  جامعه ای که تفکر بسیجی در آن باشد هیچ گاه  دچار انحراف نمی شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر