دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشين انتظامي استان از كشف محموله قاچاق لوازم خانگي به ارزش 18 ميليارد ريال در شهرستان دشتستان خبرداد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ " عليرضا رزمي" در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: مأموران انتظامي دشتستان در راستاي برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، حين كنترل وسايل نقليه عبوري در يكي از محورهاي خروجي شهر برازجان سه دستگاه تريلر را به احتمال حمل كالاي قاچاق متوقف کردند.\n\nوي در ادامه اظهار داشت:در بررسي به عمل آمده از تريلرها، 1200 كارتن انواع ظروف آشپزخانه به ارزش 18 ميليارد ريال كه به صورت قاچاق در حال انتقال بودند، كشف شد.
کد خبر: ۱۷۰۸۸
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: جانشين انتظامي استان از كشف محموله قاچاق لوازم خانگي به ارزش 18 ميليارد ريال در شهرستان دشتستان خبرداد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ " عليرضا رزمي" در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: مأموران انتظامي دشتستان در راستاي برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، حين كنترل وسايل نقليه عبوري در يكي از محورهاي خروجي شهر برازجان سه دستگاه تريلر را به احتمال حمل كالاي قاچاق متوقف کردند.

\n\n

وي در ادامه اظهار داشت:در بررسي به عمل آمده از تريلرها، 1200 كارتن انواع ظروف آشپزخانه به ارزش 18 ميليارد ريال كه به صورت قاچاق در حال انتقال بودند، كشف شد.

\n\n

جانشين انتظامي استان بوشهر در خاتمه گفت: در اين عمليات، سه متهم دستگير و به همراه كالاهاي قاچاق مكشوفه و وسايل نقليه توقيفي براي سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز دشتستان انتقال شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر